dont think .dk is going to sign, we had a team some time ago' but dunno...
the team WAS herminat0r,moos,spiff,screwface,baret(gone),cowlover, Santa & frede i think...
dk
Moderator: Moderators
[Danish] Jeg kunne godt stå for det praktiske osv. med holdet, men hvem der skal spille, det skal jeg ikke kunne sige. Men der skal da i hvert fald ske nogle ændringer ift. det gamle hold.. Herman leger skibums, baret og cowlover spiller ikke mere, og jeg ved ikke hvor aktive OwN drengene har været på det seneste.
Jeg ved heller ikke hvor mange spillere der skal være med, men det skader vel ikke at have for mange..? Som hjemmemap ville jeg nok foreslå cliff2, aqnitro og så den gamle dk-fav; urban2.
Alt andet lige, så synes jeg det ville være ærgerligt hvis vi slet ikke får meldt et hold til, da jeg helt sikkert mener vi har gode chancer for at være med helt i toppen.. så kom med noget feedback!
[/Danish]
Jeg ved heller ikke hvor mange spillere der skal være med, men det skader vel ikke at have for mange..? Som hjemmemap ville jeg nok foreslå cliff2, aqnitro og så den gamle dk-fav; urban2.
Alt andet lige, så synes jeg det ville være ærgerligt hvis vi slet ikke får meldt et hold til, da jeg helt sikkert mener vi har gode chancer for at være med helt i toppen.. så kom med noget feedback!
[/Danish]