ook oude muziek voor onder et quaken :)

Forum for our beloved dutchies - dutch only!

Moderator: Den

Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

SteckS wrote:Ik was vroeger een van degenen die zn quake2 kon zien crashen als ik winamp aan had en dan aq2 opstartte, was best wel niet tov :/



Nou was dat niet een uitzondering bij mij want als ik mn kweek op 1 dag 4 keer opstartte, hing ie bij de 5de keer en moest ik rebooten. Een ander vaag probleem dat ik nu nog wel es heb is dat als ik kweek opstart en mn cfg uitpak (gebeurt ook zonder dat wel es) dat mn comp automatisch reboot :roll:
Zoals zo vaak gezegd, verwijder je cheats nou gewoon. Of een andere optie is een nieuwe pc kopen die al je cheats kan draaien :P
Steckz
plummets to its death
Posts: 59
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:46 am
Location: nl

Post by Steckz »

Kan ik het helpen dat ik je met 1 vs 1 meestal versla, je zuigt gewoon en probeert het recht te praten door te zeggen dat ik dan wel moet cheaten :lol:



En als ik zou cheaten is het tog wel een beetje apart dat ik nog nooit gepakt ben, noujah ik vereer mezelf dan maar en bedenk dat ik een of andere masterhacker ben die 24/7 bezig is met het hacken van de nocheat om in mn overige spaarzame minuten er dan lkkr op los te cheaten! :roll:



/me geeft het woord aan Reps ;)
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

SteckS wrote:Kan ik het helpen dat ik je met 1 vs 1 meestal versla, je zuigt gewoon en probeert het recht te praten door te zeggen dat ik dan wel moet cheaten :lol:



En als ik zou cheaten is het tog wel een beetje apart dat ik nog nooit gepakt ben, noujah ik vereer mezelf dan maar en bedenk dat ik een of andere masterhacker ben die 24/7 bezig is met het hacken van de nocheat om in mn overige spaarzame minuten er dan lkkr op los te cheaten! :roll:



/me geeft het woord aan Reps ;)
Ik zeg maar zo, zeg maar niets...
Flipmo
is connecting
Posts: 1
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:19 am
Location: w_
Contact:

Post by Flipmo »

KIM KAY - LILA LILA !!



ultimate aq2 song :D
stingert
hit the ground hard, real hard
Posts: 87
Joined: Thu Aug 07, 2003 6:23 am
Location: nl

Post by stingert »

Spice girls - Sleigh ride.mp3
action.gelrevision.nl
TjuBBeH
joined the game
Posts: 37
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:02 am
Location: w_
Contact:

Post by TjuBBeH »

Bob de Bouwer - Kunnen wij het maken [nou en of]

K3 - Oya lele

K3 - Oma's aan de top

etc. :)
"Money is like manure. You have to spread it around or it smells." -J. Paul Getty
Hirchart
blew itself up
Posts: 361
Joined: Wed Aug 13, 2003 6:42 am
In-game Name: Hirchart
Location: Nijmegen, Netherlands
Location: NL

Post by Hirchart »

rotten bois, self destruct, a global threat, the unseen, casualties ect. is wel grappig om op te kweken.. hoewel metal toch wel fijner is ... nailbomb, sepultura, anthrax, big dump face ect. :) zal wel de enige zijn hier
Your favorite asshole in AQ2 since '99
Post Reply