Het zou wel geregeld kunnen worden, het enige probleem is dan de locatie, waar kunnen we een locatie zien te regelen zodat iedereen er een beetje gunstig naartoe kan komen... En is daar een ruimte te huur voor een redelijke prijs cq gratis

....
Ik heb idd ooit eens gekeken als we een lan konden organiseren en nee dani dat was niet na c0wz etc. dat was nog in s4p, zogenaamde s4p lan...
Het idee kan nog steeds uitgevoerd worden, denk zelfs dat de sponsors die we gebruiken voor andere lans ook wel meehelpen (voor netwerkshit, i-net, servers, food, etc.)
Maar is er wel echt animo voor? Tuurlijk zullen er andere games gespeeld worden.. Lijkt me logisch je kan niet voor de 15 aq2 players die er in nederland rondhangen een lan gaan organiseren, dat zou inhouden dat de kosten die er zouden zijn, behoorlijk hoog zijn voor iedereen die wilt komen, en dat houdt weer in dat niemand wilt...
Onthoudt een lan is nooit geheel gratis, er is altijd een klein entree prijsje dat gevraagd wordt, hoe meer mensen er zijn, hoe lager dat entree prijsje is...
Voor de rest, vervoer zullen de mensen dan ook zelf moeten regelen, eten etc. is dan wel geregeld.
Als er mensen geinteresseerd zijn, laat het maar weten, dan kan ik het wel regelen.