is toch beter een stabiele NL server, denk ik. Dan moeten we er ook op gaan spelen.
Moderator: Den
wat een nutteloze post zeg, ik ben nauwelijks ergens gebanned, alleen op DA main en jolt, verder kan ik overal op. Morti en hawaii, volgens mij spelen die ventjes helemaal niet meer, die hawaii is helemaal addicted aan zijn halo volgens mij, en morti, cheats of niet, die own je toch wel, en iedereen heeft overal lage ping, en daar gaat het mij juist niet om, niet om de ping, maar gewoon om de unity, gezellig met dutchies onder elkaar spelen, niet iedereen op een andere server, en telkes in 't engels ofzo moeten brabbelen, gewoon lekker oud hollands!Blizzeh wrote:tof hoor, hoewel een nl server weinig zin heeft
de meeste mensen hebben toch overal lage ping, dat maakt zo'n nl server overbodig, zoals er al gezegd werd, er zijn te weinig nl mensen
dan krijg je een nl server met gozers zoals hawaii, hirchart en morti die dagelijk daar bezig zijn omdat ze verder overal gebanned zijn.
gezellig
haha, op ASE is er bijna nooit iemand, TnX, edome enzo, edome is dan voornaamlijk CW, maar TnX is zeker meest gespeeld, altijd wel iemand, maar 't is erg slecht gesteld met cheaters.. en jolt speelde ik sowieso nooit, ik heb het niet zo op UK spelers, de meeste vinden zichzelf nogal veel voorstellen ( denk aan clown, seven bijv. ) maar er zijn ook prima mensen bij als goldblade, dave, fliplor enzo..Den wrote:wat een nutteloze post zeg, ik ben nauwelijks ergens gebanned, alleen op DA main en jolt, verder kan ik overal op.
DA en jolt zijn een van de beste / meest gespeelde servers in europa?