nl tourney??
Moderator: Den
Wat dachten jullie van om alleen maar 'ol school' maps te spelen in deze tourney? want weet wel zeker dat sommige teams c2, mesto, cloud gaan kiezen om een beetje veel puntjes te halen saaai dan kan ik ook gewoon met me eigen clan een 3on3 doen.
Maps zoals deze zouden wel leuk zijn:
kumanru, ruins2, asylum, police, agression, bxtrain2, blockwar, chriscity3, colt, cracked, locknload, midtown, midtownx, p1_lightbeam, rhstation, subway2, teamdepo, winter, teacher, agression, armyterr.
Maps zoals deze zouden wel leuk zijn:
kumanru, ruins2, asylum, police, agression, bxtrain2, blockwar, chriscity3, colt, cracked, locknload, midtown, midtownx, p1_lightbeam, rhstation, subway2, teamdepo, winter, teacher, agression, armyterr.
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Al die maps worden heus niet voor niets meer gespeeld. Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om een half uur door bijvoorbeeld blockwar te lopen in een 3on3 totdat je eindelijk iemand in een hoekje tegen komt met HC ofzo... En wat maakt iedereen zich druk om Mesto... ik kan me niet voorstellen dat iemand die mee doet die map wilt spelen. En trouwens, ieder team mag gewoon zelf bepalen welke map ze spelen, dus dat kan ook zo'n oude vage kut map zijn ja. Er is geen maplist ofzo die zegt dat je alleen Urban3 en Cliff2 mag spelen.
Het probleem is alleen wel dat de server de map moet hebben. Ik weet niet waar we allemaal kunnen spelen, maar ja, dat zien we dan wel...
Het probleem is alleen wel dat de server de map moet hebben. Ik weet niet waar we allemaal kunnen spelen, maar ja, dat zien we dan wel...
*hali*