Wie in NL team?

Forum for our beloved dutchies - dutch only!

Moderator: Den

Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

Den wrote:
Aangezien alle goede nu toch al bij elkaar in een clan zitten/hebben gezeten en elkaar geweldig goed vinden maar andere goede (misschien wel betere, ik weet niet of die er zijn tho) over het hoofd gezien worden


dit is weer z'n onzin zooi! er zijn genoeg ppl geweest in me oude clans waarvan in zei: die zuigen.



Wie hebben ze over het hoofd gezien dan ? noem maar op..



en vote niet eerlijk ? hoezo niet? je word heus niet gedwongen om op die ppl te stemmen hoor. kinderachtige reactie hoor :) en ja reps jij bent ook wel 1 van de betere spelers.


damn flame me niet de grond in man.. Ik zeg alleen dat de betere Nl spelers nu bij elkaar zitten/zaten c0ws en quad. tis toch zo?



en ik zeg neit dat een vote oneerlijk is ik zeg alleen dat sommige mensen het er niet mee eens zijn/waren.



En nee ik kan vast niet in het NL team want ik whine te veel over cheats en stuff dus, alleen zou ik wel willen dat ons land word vertegenwoordigd door de echte goeje quakers.
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

waarom denk je dat de goeie quakers in c0wz zaten ^^


alleen zou ik wel willen dat ons land word vertegenwoordigd door de echte goeje quakers.


ok daar heb je gelijk, ipv kurupt en overlord speelde ik eigenlijk liever met jou en mdv(ofzo)
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

DaNi wrote:waarom denk je dat de goeie quakers in c0wz zaten ^^


alleen zou ik wel willen dat ons land word vertegenwoordigd door de echte goeje quakers.


ok daar heb je gelijk, ipv kurupt en overlord speelde ik eigenlijk liever met jou en mdv(ofzo)


Mjah doe maar zo, ik wil gewoon serieus zijn hier, ik zeg neit dat het hele team vervangen moet worden of wel soms...
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

nee maar je komt zelf ook niet met wat jij vind die er uit of er in moeten
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

DaNi wrote:nee maar je komt zelf ook niet met wat jij vind die er uit of er in moeten
Als ik dat doe krijg ik zwaar geflame naar me harses dat weet jij dat weet ik en dat weet iedereen hier



[edit]

(ik zal er nu maar over op houden aangezien het anders slow chat wordt)

[/edit]
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

liever iets noemen en geflamed worden dan er alleen maar omheen te draaien..
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

Naja ok als je het zo wilt, ik denk dat Anduril niet in het NL-team thuis hoort
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

dat dacht ik eerst ook :)



moet zeggen dat anduril enorm vooruit is gegaan en zich zeker wel kan weren tegen de beste van europa.



ik kan je waarschijnlijk met woorden niet ff overtuigen dat ie er (naar mijn mening) wel bij hoort, maar anduril heeft mijn zegen in ieder geval en ik denk niet dat er iemand in het team zelf het daar mee oneens is
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Steckz
plummets to its death
Posts: 59
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:46 am
Location: nl

Post by Steckz »

iemand in het team zelf het daar mee oneens is


Kijk daar gaat het al mis, als iemand van buitenaf iets zegt, dan boeit het niet. :o



Maar als je in het team bent gekomen (door een of andere vote, heb ik blijkbaar gemist :roll:) dan boeit het opeenz wat diegene te zeggen heeft. Ik wil niet whinen of zeiken of whatever, maar dit vind ik niet helemaal kloppend als je me begrijpt.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

ja het boeid wat de mensen van elkaar vinden.



Neem elvis.

Das egt de grootste mongool diek ook gezien heb



Ik geloof dat minstens 4 van de 6 spelers van het huidige team niet met hem willen spelen.



Stel dat ie 100 x zo goed was als nu en er qua skills zeker in zou moeten dan zou ie op behaviour worden afgekeurd



tis net teamsport eh..
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

valt me trouwens ook op dat onder het nazi regiem van speed niemand klaagde en nu er eerlijk is gevote iedereen loopt te zeiken dat het niet eerlijk zou zijn..

:)
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

DaNi wrote:valt me trouwens ook op dat onder het nazi regiem van speed niemand klaagde en nu er eerlijk is gevote iedereen loopt te zeiken dat het niet eerlijk zou zijn..

:)
regime van speed was ik er niet en zoals stecks ook al zei die vote? die heb ik zeker ook gemist? waar werd ie gehouden ? s4p kanaal?
Steckz
plummets to its death
Posts: 59
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:46 am
Location: nl

Post by Steckz »

ja het boeid wat de mensen van elkaar vinden.


ten eerste, ik snap ook wel dat het boeit wat mensen van elkaar vinden.



ten tweede, dat was niet het punt dat ik maakte, ik had het meer over dat mensen van buitenaf niet veel/nix in te brengen hebben. Ik bedoel er kan altijd naar geluisterd worden, of ze nou gelijk hebben of niet. Maar zoals jij het zei boeit het dus niet wat iemand van buitenaf zegt. Ik denk dat het ons allemaal gaat om een goed team neer te zetten dus dan lijkt mij juist dat al het advies welkom is, terecht of niet.


tis net teamsport eh..


Ook daar geef ik je gelijk in, jullie moeten het met zn allen doen, als er een bij zit die maar wat rond loopt of gewoon de tacs (als die er zijn :o) niet volgt, snap ik ook wel dat die er niet in moet.



Als laatste wil ik nog ff melden dat ik niet heb gezeken over dat de vote niet eerlijk was of whatever, ik wist gewoon niet dat er een is geweest. En hierbij zeg ik niet dat dat jullie schuld is, prolly mij schuld. Maar sinds dit forum er nu is, lijkt het me duidelijk dat voor de volgende keer hier te voten valt.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
Overii
sank like a rock
Posts: 116
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:13 am
Location: jm

Post by Overii »

waarom zouden ze weer een vote doen?

zodat mensen het weer gaan boycotten ofzo ?

die vote slaat nergens op.

als je het aan mij zou vragen is de eerlijkste manier om een team samen te stellen gewoon iemand als captain aan te stellen die waarschijnlijk het best is en/of de meeste connecties heeft met iedereen binnen de nederlandse aq community en dat die dan een team samenstelt waarvan HIJ denkt dat die mensen erin thuis horen.



zoals jullie al gezien hebben werkt het voten voor geen meter aangezien er alleen maar over gezeurt word
ich bin das kopf o/
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

waarom denk je dat de goeie quakers in c0wz zaten ^^
lol riiite.



maar reps :) ik zou liever ook dit team zien met aantal nieuwe spelers, oa blizzje, soli, stecks, reps,rubje. maar teveel ppl is ook niet goed. ik zou best willen ruilen met iemand, omdat ik nu niet echt optimaal kan spelen (muismatje etc).



En reps, stecks geef 's wat advies dan wat jullie veranderd willen zien :) en niet er omheen draaien, gewoon zeggen :) anders krijgen we nog meer van deze nutteloze post :)
Last edited by Den on Wed Jul 30, 2003 7:19 am, edited 2 times in total.
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
Post Reply