Nations Cup : NL Team
Moderator: Den
ZarDoX wrote:waarom heb je er geen zin meer in dan kur ? :/ :s :<
wat maakt het uit? hij heeft er geen zin in, klaar.. Hij is toch niemand een verantwoording verschuldigd, sjeez.
En hawaii, hou op met dat gemekker, er stond aan het begin, dat er geen gezeik gepost moest worden. Zie van jou niets anders eigenlijks.
ZarDoX wrote:waarom heb je er geen zin meer in dan kur ? :/ :s :<
Meer? Wie heeft het er over "meer". Ik had al voor deze topic gezegd dat ik nog niet wist of ik mee ging doen. Vind de cw's bij c0w eigenlijk wel genoeg. En dan nog werden er 7 namen het meest genoemd terwijl er plaats is voor 6 spelers in het team. Dan lijkt het me normaal dat dan degene die er het minst "zin" in heeft er uit gelaten wordt.
Kan je triest vinden, gezeik of dat ik het beter weet, maakt mij niet uit. Ik vind aq steeds minder leuk. Jullie hebben toch een mooi team nu....
*hali*
wow ff een tell-sell praatje van montana
Ook ik heb niet zo erg zin om met NC mee te doen ( helemaal niet zonder kuwu :p )
Mijn teampje:
Team: Den, Overii, Anduril, Alistair( he bro , Zardox, SoliduZ
Subs: Kurupt , DaNi
Desnoods wil ik me wel helemaal terugtrekken, om de kans te geven aan een blizzeh een montana een repsaj of een stecks ofzo.
Dit moeten de 6 spelers die in het team zitten samen maar bepalen.
Denk dat er zat mensen in nederland best genoeg talent hebben om mee te doen, maar het moet wel klikken.
Ik denk dat IH bewezen heeft behoorlijk effectief te zijn met het spelen van sludge1 op NL server(behalve tegen CIA :D).
Daarom stel ik meteen voor s1 als homemap te spelen
Ook ik heb niet zo erg zin om met NC mee te doen ( helemaal niet zonder kuwu :p )
Mijn teampje:
Team: Den, Overii, Anduril, Alistair( he bro , Zardox, SoliduZ
Subs: Kurupt , DaNi
Desnoods wil ik me wel helemaal terugtrekken, om de kans te geven aan een blizzeh een montana een repsaj of een stecks ofzo.
Dit moeten de 6 spelers die in het team zitten samen maar bepalen.
Denk dat er zat mensen in nederland best genoeg talent hebben om mee te doen, maar het moet wel klikken.
Ik denk dat IH bewezen heeft behoorlijk effectief te zijn met het spelen van sludge1 op NL server(behalve tegen CIA :D).
Daarom stel ik meteen voor s1 als homemap te spelen
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.
siete tutti dei gay figli di puttana
siete tutti dei gay figli di puttana