Wie in NL team?

Forum for our beloved dutchies - dutch only!

Moderator: Den

Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

ok... ik word wel captain :D aangezien de meeste mij toch liev vinden ;)
Last edited by Den on Wed Jul 30, 2003 7:47 am, edited 1 time in total.
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

DaNi wrote:
Repsaj wrote:
[14:41:49] <[TC|Repsaj> missgien zouden zij dan maar moeten beslissen?


Dan heb je nog steeds t zelfde team :)

dus wat is dan het probleem waar we nu al 5 pagina's over door whinen :D
Als dat zo is.. I rest my case
Steckz
plummets to its death
Posts: 59
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:46 am
Location: nl

Post by Steckz »

/me aait Den ... lief! ;)



ik hou maar op met slow chatten jullie weten onderhand wel wat ik er van vind, of wat de meesten er van vinden (for that matter).



Ik hoop dat er wat verandert, maar goed er gaan ook al heel wat dingen goed 8)



in de hoop ....
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

Repsaj wrote:
DaNi wrote:


Kurupt en overii zijn (naar mijn vakkundig oordeel :D) atm met afstand de beste spelers, en daarvan is kurupt beter dan kay.



Tijd of geen tijd het is zo :)


Kurupt is de betere sniper, Over de betere sprayer


hoe weet je dat? :)

hoevaak heb je kurupt zien sprayen?
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Overii
sank like a rock
Posts: 116
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:13 am
Location: jm

Post by Overii »

wie zal t zeggen he :)
ich bin das kopf o/
AnduriL

Post by AnduriL »

èigenlijk spam je gewoon 7 paginas vol om te zeggen dat ik er uit moet en iemand anders erin??

kan je toch ook gewoon meteen zeggen :roll:
Last edited by AnduriL on Wed Jul 30, 2003 7:56 am, edited 1 time in total.
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

jesus :) als we het over kur hadden dan maken we wel een post met 'lik kur z'n aars' :) nl team !
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
AnduriL

Post by AnduriL »

:D
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

ur wish is my command :)
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Jonges jonges, rustig maar.. ik zal het allemaal uitleggen! Laten we het iig maar niet over die eerste EuroAQ met speed als captain hebben. Dat was helemaal een grote grap. De tweede Nations Cup of wat dan ook zou georganiseerd worden door een paar Denen, Ramb en Cowlover. Zij contacte mij toen en vroegen of ik captain van NL team wou worden.


(15:12:09) (RamB) i was told that u r currently the best in holland

(15:13:37) (RamB) we r trying to set up a national league

(15:13:47) (RamB) would u like to be the captain for holland ?


Dat had ik dus gedaan en toen die trials gehouden. Voor/tijdens en na die trials was er niks anders dan gezeik over hoe oneerlijk het was en hoe het wel niet zoog. Uiteindelijk kwamen er dus een paar bij, en wat zeker ook niet allemaal mijn vriendjes zijn of wat dan ook. Ik had nog nooit met Zardox of wat dan ook gesproken en hij was ook absoluut niet mijn vriendje. Ook zat Foggeh er bij (veruit de beste tijdens de trials) waar ik ook toen een niet opperbeste band mee had. Uiteindelijk ging die league dus niet door en ging de EAQL een Nations Cup doen.



Rond Mei/Juni vroeg Miami of ik captain wou zijn, waarop ik antwoorde dat ik liever een vote deed, zodat iedereen kon voten. Wat er de vorige keer gebeurde was volgens iedereen te oneerlijk dus leek mij dit de beste optie. Miami stemde er mee in en ik maakte dus zo'n pagina waarop iedereen kon voten. Uiteindelijk kwamen er toch wel een aantal normale votes, maar de meeste votes die er waren hadden de inhoud: Stomme mongolen, denken jullie nou echt dat dit zin heeft, het team staat toch al vast, etc. Zelfs in de topic van SoL kwam te staan boycotting NL team of wat dan ook.



Uiteindelijk waren er zo'n 35 normale votes, bijna 50% van het totaal. Daaruit bleek dat 60% Dani als captain wou. Verder kregen de 6 mensen die nu in het NL team zitten de meeste votes. Dani en Overii stonden veruit bovenaan. Daarna kwamen Den en ik, gevolgd door Zardox en Anduril.



Nou weet ik niet wat er mis met die vote was. Leek mij toch de eerlijkste manier die er was, maar door dit gezeik hadden ik, dani, overii etc. iets van laat maar lekker zitten en laat de rest het maar regelen dan als zij het wel eerlijk kunnen. Daar hebben we op gewacht tot.. 4 of 5 dagen terug ofzo. Niemand had nog iets geregeld dus namen wij het initiatief maar. Op dit moment heb IK iig totaaal geen zin in trials, een vote of wat dan ook. Er komt toch niks anders dan gezeik uit. En dat van wie er beste van Nederland is lijkt me totaal overbodig, maar als jullie het toch belangrijk vinden, Dani en Overii kregen meeste votes dus het zullen hun wel zijn ;)



Maar goed, als jullie het willen proberen te regelen, een vote met trials, of wat jullie ook willen, ga je gang, maakt mij niets meer uit...
Last edited by Kurupt on Wed Jul 30, 2003 8:13 am, edited 1 time in total.
*hali*
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

zo! :D

kur heeft gesproken hoor, meteen iedereen stil ;)
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

gelukkig
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
PatrioT
joined the game
Posts: 47
Joined: Sat Jul 26, 2003 5:29 pm
Location: w_
Contact:

Post by PatrioT »

veels te lang om te lezen :-s
nu dan? nee tog? 6! GRAPJE :D
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

fijn dat je tog ff post zonder t te lezen
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
PatrioT
joined the game
Posts: 47
Joined: Sat Jul 26, 2003 5:29 pm
Location: w_
Contact:

Post by PatrioT »

ok zal et lezen
nu dan? nee tog? 6! GRAPJE :D
Post Reply