Nations Cup : NL Team

Forum for our beloved dutchies - dutch only!

Moderator: Den

Blizzeh

Post by Blizzeh »

Kurupt wrote:perfectos, maakt mij niet uit wie er in zitten :o


hm, laat maar zitten dan, als JIJ dat zegt, 1 van de beste aq2 spelers hier in Nederland, dan is het een slechte zaak.



ik weet niet wat er gebeurd is dat je zo reageert, waarschijnlijk omdat het NL team allang bekend is, maar dat mensen er toch weer om gaan zeiken dat er nieuwe in moeten komen.



ik vroeg aan den een tijdje terug ook al op irc van: Het is toch wel duidelijk wie er in t NL team komen ? den was zeer verrast door mijn vraag en antwoorde spontaan met "? wat bedoel je, het is nog lang niet zeker?" maar waar wachten we op eigenlijk? op toestemming van de finnen ?



get real .. andere spelers zoals dajuan, reps, steck, zijn waarschijnlijk ook goed genoeg voor t NL team.. maar qua ervaring, en het met elkaar overweg kunnen tijdens een clanwar moet een must zijn, en dus steken daar kur, dani, den, andu, ali, overlord en soliduz wel zo'n beetje boven uit ?



en misschien is het wel leuk om wat "nieuwe" mensen in te brengen, maar als je er niet mee kan spelen in een team is het niet zo verstandig.

hoe kom je nou te weten dat je met iemand kan spelen in een team of niet, dat kan door dus cw's te spelen met de nieuwe spelers erbij, cw's regelen tegen bijv. het Duitse AQ2 team, of Deense etc.. en dan kun je op deze manier zien wie goed kunnen presteren op een bepaald gebied en op hoog niveau, als m4, sniper, etc etc



...
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Eh ik bedoel er mee wat er staat, het maakt mij niet uit wie er in zitten. Als men vind dat ik er wel in hoor zal ik gewoon spelen, maar als men vind dat ik er niet in hoor vind ik het ook best. Het maakt mij echt niet uit met wie ik wel speel of niet, is al een grote eer om je eigen land te vertegenwoordigen toch? Maar ja, ik vind dat ik nu al genoeg pogingen gedaan heb dus ik wacht nu wel af wat er gebeurd, maar het lijkt er op dat vrijwel iedereen dat doet ja...



We kunnen het er blijkbaar toch nooit over eens worden wat nou het beste team is (met een mix van oudere en nieuwere spelers). Of er moet toch iemand zijn die er ook wat moeite voor wilt doen, ipv alleen een beetje er over praten op een forum... Mijn zege heeft ie.
*hali*
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

vind alles prima :)
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Blizzeh

Post by Blizzeh »

ben ik het mee eens..



omdat jij dus afwacht, moet het iemand anders worden die de touwtjes in handen wil nemen en er een beetje vaart in kan krijgen, want dit schiet niet op.



moet dus iemand worden die alle spelers qua kwaliteiten etc kent.

dan zou ik eigenlijk naar den willen wijzen, maar die wil waarschijnlijk ook doorgaan met afwachten..



naja, iemand interesse om "Captain" te worden van het NL AQ2 Team en dus ook het daadwerkelijke moeite ervoor wil doen ? laat maar van je horen.
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

T team is al 10 x bepaald.... waarom elke x weer zo moeilijk doen om eerst een lange zeiktopic te beginnen om vervolgens weer t zelfde team uit te komen...



t team is er al
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Den wilt denk ik toch iedereen als vriendje houden, dus dan krijg je een team met IEDEREEN er in ;)



ook leuk!



:hop:



hoi dani
*hali*
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

hoi kur :)

sux om op school te zitten eh :p
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

DaNi wrote:T team is al 10 x bepaald.... waarom elke x weer zo moeilijk doen om eerst een lange zeiktopic te beginnen om vervolgens weer t zelfde team uit te komen...



t team is er al
wat is dat team dan zoals blizzeh vroeg waarmee deze discussie reeds voor de 11e x begon
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Repsaj wrote:
DaNi wrote:T team is al 10 x bepaald.... waarom elke x weer zo moeilijk doen om eerst een lange zeiktopic te beginnen om vervolgens weer t zelfde team uit te komen...



t team is er al
wat is dat team dan zoals blizzeh vroeg waarmee deze discussie reeds voor de 11e x begon


vraag ik me ook af
*hali*
PatrioT
joined the game
Posts: 47
Joined: Sat Jul 26, 2003 5:29 pm
Location: w_
Contact:

Post by PatrioT »

woei ! :D



ik wist nie daK lid was van die forum... :)



mja... ik denk dat t team niet zovaak veranderd moet worde... *slis* alleen der moet verjongd worde net als bij het voetbal...*slis* maar der moete wel wat routiners blijve... *slis* maar das logisch



team: Kur/Andu/Overii/Dani/ZardoX/Soliduz/Da^Juan
nu dan? nee tog? 6! GRAPJE :D
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

Kurupt wrote:Den wilt denk ik toch iedereen als vriendje houden, dus dan krijg je een team met IEDEREEN er in ;)



ook leuk!



:hop:



hoi dani


HA of niet :)

ik kan me 'vriendjes' op 1 a 2 handen tellen dus
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

zeg t maar, jij bent captain :P
*hali*
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

kuwu, kay ennnnnnnnnnnnn hawaii!
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
Da^JuaN
was picked off
Posts: 1163
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:30 pm
Location: nl
Contact:

Post by Da^JuaN »

morti!
Image
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Julie verpesten het weer helemaal, nu moet er iemand voor de 12e keer een poging doen om het serieus over het NL team te hebben...
*hali*
Post Reply