Nations Cup : NL Team

Forum for our beloved dutchies - dutch only!

Moderator: Den

Deimos

Post by Deimos »

Erhm dennis? heb anders wel heel veel nutteloze posts van jou gezien, geloof dat als ik die optel, je hoger dan mij uitkomt ;)



*deze post is niet nutteloos, kan er nml niet tegen als iemand mij afkraakt, dan moet ik er iets aan doen.
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Deimos wrote:Wat ik alleen niet snap en dat is niet lullig bedoeld voor Zardox, maar veel mensen zetten Zardox erbij, terwijl die jongen meer geinteresseerd is in counter-strike dan in aq2. Hij speelt haast nooit meer aq2.


Volgens mij is hij meer geinteresseerd in het NL team dan de meeste andere die er in zitten... Hij doet tenminste nog moeite om in het kanaal te idlen.



:cry:



Ik weet trouwens nog niet of ik mee ga doen, maar dat zien we dan wel weer...
*hali*
ZarDoX
Worst clanmate of 2005
Posts: 44
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:37 am
Location: nl

Post by ZarDoX »

waar heb je t over marc... ik speel atm meer aq2 dan dat ik cs speel maar ik ben nu bezig met school dus heb niet zoveel tijd... :<
Crawler
is connecting
Posts: 8
Joined: Thu Aug 14, 2003 10:03 am
Location: w_
Contact:

Post by Crawler »

Ik hou het bij het team:

Anduril, Overii, Kurupt, Alistair, ZarDoX, Dani/Soliduz

gewoon omdat ze vaak aq2 spelen of gewoon leet skills hebben
This is a block of text that can be added to posts you make. There is a 255 character limit
AliStaiR
plummets to its death
Posts: 69
Joined: Wed Aug 13, 2003 5:39 am
Location: nl

Post by AliStaiR »

hehe grover weet jij veel tog ? :)
Gekkehuis !
grover
loses a vital chest organ
Posts: 511
Joined: Sat Aug 09, 2003 11:44 am
Location: nl

Post by grover »

hmm, Alistair, ik weet het wel, want ik was er zelf bij toen tegen fwd.

Maar, je beweert vast het tegendeel, dus van mijn kant is de discussie gesloten.

en als sub speel je ook wel, dus np toch? :P
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Ach ja blijft toch allemaal vriendjespolitiek... Iedereen wilt gewoon degene er in met wie ze vaak samen spelen. Zoals Grover lo-wang noemt bijvoorbeeld, hij speelt (vaak) met hem dus hij zal heus wel weten hoe goed ie is enzo, maar de rest vind hem juist helemaal niets. Zelfde geldt voor de anderen, ik had wel meer "votes" verwacht met namen als Da^Juan, Blizzeh, Repsaj, Stecks, Soliduz etc etc omdat die volgens mij de laatste tijd veel beter zijn geworden (toch?)...



Maar ja, wat doe je er aan O_o
*hali*
Deimos

Post by Deimos »

Ik denk dat het meer een gewoonte is geworden dat iig jij (kurupt) den, dani en overlord in het nl team zitten. Is opzich ook niet zo raar, geloof dat jullie 4 toch ook stuk voor stuk in een van de beste clans zitten.



Ik weet wel dat je gelijk hebt in het feit dat da^juan en repsaj beter geworden zijn. Maar wat de rest betreft, speel ik nooit mee eigenlijks.
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

Kurupt wrote:Iedereen wilt gewoon degene er in met wie ze vaak samen spelen.


hehe nee hoor :) ik heb ppl gekozen met wie ik bijna niet nooit samenspeel. Iedereen vote voor het zelfde netzoals andere keer, jammer wel. Ik zie ook weinig andere ppl uit de nl scene op dit forum.
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

Den wrote:


hehe nee hoor :) ik heb ppl gekozen met wie ik bijna niet nooit samenspeel. Iedereen vote voor het zelfde netzoals andere keer, jammer wel. Ik zie ook weinig andere ppl uit de nl scene op dit forum.


Ok ik wou eigenlijk neit te veel reageren in dit forum, maar nu doe ik dit wel even. De reden dat mensen allemaal bijna dezelfde mensen kiezen is als volgt.


Den wrote:
Dit word geen gezeik topic. Je post word gewoon gedelete en als je toch doorgaat, een ban.


Het vorige "deel" uit dit boek werd al snel gezeik. Dit was voor mij persoonlijk ook de reden dat ik hier niet wou posten en alleen maar "niets aan toe te voegen" heb gepost.



Dit is dus alleen een uitleg waarom mensen niet willen posten en ik noem ook geen namen voor het NL-team.
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

Nou ik heb nog geen gezeik gezien in dit topic :P dus post gewoon maar :)
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
AliStaiR
plummets to its death
Posts: 69
Joined: Wed Aug 13, 2003 5:39 am
Location: nl

Post by AliStaiR »

ohja grover die ENE war op edome dat ik stoned was en doodgewoon kut speelde :) Maar oke ik snap dat je dan denkt dat ik altijd op edome zuig :)

Discussie gesloten ...
Gekkehuis !
AliStaiR
plummets to its death
Posts: 69
Joined: Wed Aug 13, 2003 5:39 am
Location: nl

Post by AliStaiR »

Maar als iedereen dit vriendjes politiek gaat noemen wrom zouden we dan eingelijk nog mee doen :)
Gekkehuis !
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Heh ik ben iedereen! :? Maar nee, dat is een mooie conclusie, we doen gewoon niet mee...
*hali*
Overii
sank like a rock
Posts: 116
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:13 am
Location: jm

Post by Overii »

waarom zouden we niet meedoen ? :shocker: :shocker: :shocker:
ich bin das kopf o/
Post Reply