Aq2 Lan NL

Forum for our beloved dutchies - dutch only!

Moderator: Den

DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

Ik heb t niet erg op speed ofzo.. maar hij had toen zown lannetje georganiseert in ede....



Misschien kunnen we zoiets nog een x doen met paar nm3 gasten erbij.

Hij zal in t echt vast niet zown kutkind zijn als op internet.
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

deeps en alle #dns ppl zijn aardig :) geen probleem met deeps hoor, this alleen soms een beetje langzaam :)
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

speed is een enorme homo



Kben niet de enige die dat vind.

Hij was echter op de lan wel een aardige vent.. aldus mijn zeer betrouwbare bron.



Ondanks vele pogingen van mij om aardig tegen speed te doen bleef t eeuwig een smerige teringlijer.



Het grappigste dat ie ooit gedaan heeft:

Zodra boaz [ZeuQ] Inactive ging en speed het management over team nl overnam, had ie mij gekickt onder het motto inactive, terwijl ik toendertijd elke dag speelde en vaak hoog genoteerd stond op theclq.

Vervolgens kwamen er een aantal mensen uit zijn clan bij die nooit meer spelen als pim en pio



maarja, er moeten ook mensen zijn die zelfs als ze de 30 gepasseert zijn nog steeds kinderachtig zijn...
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

waar maak je je druk om joh :)
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
stingert
hit the ground hard, real hard
Posts: 87
Joined: Thu Aug 07, 2003 6:23 am
Location: nl

Post by stingert »

the clq is een betrouwbare bron dani ;)



ik stond ooit 3de
action.gelrevision.nl
Deimos

Post by Deimos »

Ik heb het even samen met Fre^ak allemaal uitgerekend en prijzen opgevraagd enzo...



We zitten nu met 22 mensen die waarschijnlijk wel zullen komen.

De zaal huren is nog niet zo duur, maar de rest is behoorlijk prijzig,

hier onder is een lijst met dingen die we nodig hebben, mochten we het zelf allemaal kunnen regelen zonder het te huren etc. dan hebben we al een veel grotere kans dat het door kan gaan.



Ook hebben we gekeken naar wat een geschikte datum zou zijn, nou om alles te regelen etc. heb je natuurlijk wat tijd nodig dus zoiezo in het jaar 2004. We stellen 2 weekenden voor, laat jullie mening maar weten.



De bedoeling is zoiezo om vrijdag avond te verzamelen bij de locatie, om dan te beginnen met de Lan party.



20/21 en 22 Februari 2004



19/20 en 21 Maart 2004




Ik zou graag willen weten wie er op 1 van die datums kan en welke datum jullie het liefst hebben. Ook zitten we natuurlijk met het probleem dat als het doorgaat, we het entree geld graag van te voren willen hebben, zodat we de zaal enzo kunnen betalen.



De spuleln die we nodig hebben:

Tafels

Stoelen

Verlengsnoeren

Switch 100 mbit 24 poorts | 2 stuks

Utp kabels (kunnen Fre^ak en ik waarschijnlijk regelen)

Glasvezel kabel (1 kabel voor tussen de switches)

servers: (kunnen Fre^ak en ik waarschijnlijk regelen)

1 dhcp

1 quake

1 IRC

Vervoer voor de spullen (kunnen Fre^ak en ik waarschijnlijk regelen)

Vervoer van station naar locatie (kunnen Fre^ak en ik waarschijnlijk gedeeltelijk regelen)



Nou laat eens horen wat jullie voor ideen hebben, welke datum jullie willen, en als jullie iets kunnen regelen van lijst benodigheden.
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

stingert wrote:the clq is een betrouwbare bron dani ;)



ik stond ooit 3de


je heb helemaal gelijk, hij zet idd neer dat je 400 minuten heb gespeelt terwijl je er in feite maar 10 heb gespeelt.....





O_o O_o O_o :sleep: :sleep: :sleep:
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
hage
was flattened
Posts: 142
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:07 am
Location: nl

Post by hage »

Ik was toen ook op die DnS lan. Maar toen beschikte ik nog over een autootje en had ik sjekkie nog op sleeptouw genomen.

Die LAN had toen wel een gratis locatie. Verder hadden we geen internet daar. En we waren maar met 15 man ofzo.



Er was toen ook het plan om een hele grote aq2 lanparty te houden en dan zouden er zelfs Denen en Duitsers komen. Maar dit was toen niet doorgegaan omdat het financieel niet haalbaar werd.
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

internet naar buiten was er ook nie op de zaanlan...... zoog wel maar is niet egt heel boeiend...



15 man kan vet gezellig zijn tog...

Zown lannetje is goed haalbaar en gezellig.. denk dat we nog wel iets meer kunnen regelen.. 20-25 ofzo.. wat ex-aq2ers ofzo erbij..



Beetje vreten, beetje gelre mapjes spelen... fun fun..
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Deimos

Post by Deimos »

Ik heb zowaar een sponser gevonden voor de netwerk spulletjes, het sponsert ons de benodigde switches en servers, dus dat is al iets dat van de lijst afkan.



Ook hebben we uitgerekend van een zal incl. stoelen en tafels, dat kost 550 euro.. Met 20 man zou dat al MINIMAAl 27.50 euro entree zijn om de zaal te bekostigen... De zaal is dan wel compleet.
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

DaNi wrote:internet naar buiten was er ook nie op de zaanlan...... zoog wel maar is niet egt heel boeiend...



15 man kan vet gezellig zijn tog...

Zown lannetje is goed haalbaar en gezellig.. denk dat we nog wel iets meer kunnen regelen.. 20-25 ofzo.. wat ex-aq2ers ofzo erbij..



Beetje vreten, beetje gelre mapjes spelen... fun fun..


jij zou toch niet komen :)
*hali*
Hirchart
blew itself up
Posts: 361
Joined: Wed Aug 13, 2003 6:42 am
In-game Name: Hirchart
Location: Nijmegen, Netherlands
Location: NL

Post by Hirchart »

DaNi wrote:Ik heb t niet erg op speed ofzo.. maar hij had toen zown lannetje georganiseert in ede....



Misschien kunnen we zoiets nog een x doen met paar nm3 gasten erbij.

Hij zal in t echt vast niet zown kutkind zijn als op internet.
ede zou erg mooi zijn, en ik ben veel erger in 't echt ;P



in het echt spam ik ook telkes smileys
Your favorite asshole in AQ2 since '99
Deimos

Post by Deimos »

Hirchart wrote:
DaNi wrote:Ik heb t niet erg op speed ofzo.. maar hij had toen zown lannetje georganiseert in ede....



Misschien kunnen we zoiets nog een x doen met paar nm3 gasten erbij.

Hij zal in t echt vast niet zown kutkind zijn als op internet.
ede zou erg mooi zijn, en ik ben veel erger in 't echt ;P



in het echt spam ik ook telkes smileys


Dat heeft speed ooit gedaan hirchart, dat zegt niet dat wij dat doen, ede is out of the question ;)
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Net alsof ik (minimaal) 27,50 euro + treinreis ga betalen voor een lannetje...



:(
*hali*
Deimos

Post by Deimos »

Dat is dus het probleem kur :)



Hoe meer mensen hoe goedkoper het wordt ;)
Post Reply