CHELLO

Forum for our beloved dutchies - dutch only!

Moderator: Den

Deimos

Post by Deimos »

go kur :),



Ik heb al jaren kabel internet via a2000/upc/chello, 1 week nadat het te krijgen was in zaandam was het bij ons aangesloten, alhoewel ik niet meer bij mijn oudres woon, weet ik wel dat als ik daar speel mijn ping nog steeds hetzelfde is als 5 jaar geleden.. Nou ligt dat ook een beetje aan het account dat je hebt natuurlijk...



vroeger had je 2 soorten, basic en bussiness, mijn ouders hadden/hebben bussiness... Tegenwoordig heeft chello dit:



chello entry chello light chello classic chello plus

Down (Kbps) 400 768 1500 3000

up (Kbps) 64 128 128 384



Het account chello plus is te vergelijken met hoe de basic snelheid was 6 jaar geleden. Bussiness is echter zwaar achteruit gegaan, dit heet tegenwoordig namelijk plus, en had vroeger een upload van 512 kbps, een download van 5120 kbps..



Dit houdt in dat de provider genaamd chello, de snelheid per aantal nieuwe gebruikers omlaag gooit, wat logisch is alleen is het minder leuk voor de clienten....



Toen adsl nog nieuw was, was het ook sneller, je had dan zogenaamd een *stabiele* verbinding, me reet dat dat zo is :) heb hier 4 adsl accounten liggen van de volgende providers:

1. Planet

2. Tiscali

3. xs4all

4. hetnet



Allemaal is mijn ping bijna het dubbele dan ik heb/had met chello bij mijn ouders thuis... Buiten dat was mijn vroegere voordeel dat ik 16 ip's had met mijn a2000 bussiness account, met aDSL krijg je er verdomme 1 static ip, ook al pay je 95 eurii's per maand voor een zogenaamd advanced pakket...



Ik ben meer tevreden over het shDSL pakketje hier ook ligt, met de volgende snelheden: 2304/2304 up en down en ook weer 8 ip addressen. Dit pakket via demon, kost echter wel EUR 430 per maand......



Kabel is en blijft naar mijn mening toch het beste voor de gewone huis tuin en keuken gamers. ;)
Hawaii
blew up
Posts: 199
Joined: Tue Aug 12, 2003 7:53 pm
Location: w_

Post by Hawaii »

Da^JuaN wrote:zucht, hallo meneer ik begrijp niet wat humor is en ben snel op me staart getrapt.



kap eerst es met dat direct uitschelden en dat nerd in elke zin plakken, vind je het gek dat je geen vrienden hebt?



maargoed, je zegt vanmiddag.. kijk es goed naar de tijd van het ss, niet echt vanmiddag..



gek ook trouwens, dat mmore zegt er geen last van te hebben en jij wel, frappant O_o


KIjk als je goed oplette... zag je dat mmore maar heel ff geen lag had... en ik had de hele tijd door PL. maar jij maakt ff zo een moment opname en dan ga je daar over zeiken.
Mario pwns yo ass so dont fuck with this guy!!!
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

Image

pl? ik zie geen pl alleen maar rode balken O_o
Deimos

Post by Deimos »

Ik begin me toch af te vragen wat hawaii nou daadwerkelijk wilt hier op het forum, wat is je doel? zo veel mogelijk mensen proberen af te zeiken om zelf omhoog te komen ofzo? Dat werkt alleen op de kleuter school jongen.



Probeer het eens aardig en beleeft te vertellen... En als je niks nuttigs te melden hebt, zeg dan gewoon ik verveel me, of zeg niks, maar ga geen mensen lopen afzaniken. Je bent totaal niet geliefd in deze aq2 community, stel alle mensen die jou niet mogen beginnen op dezelfde manier tegen jou te reageren zoals jij tegen "iedereen" doet. Dan weet ik al vrijwel zeker dat je binnen een week zegt ik stop met aq2!!



Conclusie, take it easy dude, and try stay polite...
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

Idd blijf es een beetje kalm, je hoeft neit gelijk met nerd te beginnen enz. je lijkt wel op gomorra. Dat ventje was ook altijd heet gebakerd.



Ik snapte geen ruk van die screenie van juan en eht volgende moment werd ie uitgescholden voor nerd =)



maar goed boeie :D zoals deimos zegt: take it easy



weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Blizzeh

Post by Blizzeh »

nerds
Da^JuaN
was picked off
Posts: 1163
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:30 pm
Location: nl
Contact:

Post by Da^JuaN »

Repsaj wrote:Idd blijf es een beetje kalm, je hoeft neit gelijk met nerd te beginnen enz. je lijkt wel op gomorra. Dat ventje was ook altijd heet gebakerd.



Ik snapte geen ruk van die screenie van juan en eht volgende moment werd ie uitgescholden voor nerd =)



maar goed boeie :D zoals deimos zegt: take it easy



weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Agree.



jullie hebben t over hoge ping, toevallig komen jullie op dezelfde server binnen.. dus ik had dat net gelezen hier, dus vraag me af wat jullie ping dan is.. gekke gedachte?

Dan zie ik dat jullie gwoon dezelfde ping als mij hebben.. dus maak ik een screenie en vraag me of dat een hoge ping is.. gek idee?



:hop:
Image
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Blizzeh wrote:nerds
*hali*
Hawaii
blew up
Posts: 199
Joined: Tue Aug 12, 2003 7:53 pm
Location: w_

Post by Hawaii »

Da^JuaN wrote:
Repsaj wrote:Idd blijf es een beetje kalm, je hoeft neit gelijk met nerd te beginnen enz. je lijkt wel op gomorra. Dat ventje was ook altijd heet gebakerd.



Ik snapte geen ruk van die screenie van juan en eht volgende moment werd ie uitgescholden voor nerd =)



maar goed boeie :D zoals deimos zegt: take it easy



weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Agree.



jullie hebben t over hoge ping, toevallig komen jullie op dezelfde server binnen.. dus ik had dat net gelezen hier, dus vraag me af wat jullie ping dan is.. gekke gedachte?

Dan zie ik dat jullie gwoon dezelfde ping als mij hebben.. dus maak ik een screenie en vraag me of dat een hoge ping is.. gek idee?



:hop:


Als je die screen paar minuten eerder of later had genomen had je gezien dat mmore's ping rond de 250 zat. Dat kan je niet gemist hebben.
Mario pwns yo ass so dont fuck with this guy!!!
Deimos

Post by Deimos »

Hawaii wrote:


Als je die screen paar minuten eerder of later had genomen had je gezien dat mmore's ping rond de 250 zat. Dat kan je niet gemist hebben.


Make a point will you... Als hij het had gezien, dan begint hij er toch niet over jullie dezelfde ping als hem hebben. Buiten dat, wat maakt het uit? Je ping is hoog, en je skills zijn laag, hoog + laag = gemiddeld. Dus niet zo doorjammeren hawaii, anders moeten we dit topic ook weer sluiten omwille van jou gejammer.
Hawaii
blew up
Posts: 199
Joined: Tue Aug 12, 2003 7:53 pm
Location: w_

Post by Hawaii »

My point = Da juan moet altijd wat te zeiken hebben
Mario pwns yo ass so dont fuck with this guy!!!
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

ik moet ook altijd wat te zeiken hebben! :D
Hirchart
blew itself up
Posts: 361
Joined: Wed Aug 13, 2003 6:42 am
In-game Name: Hirchart
Location: Nijmegen, Netherlands
Location: NL

Post by Hirchart »

ik heb ook chello, maar ik heb redelijk weinig van lag, maar heeeel vaak last van storingen, ik heb ong. 1/2x per week dat het mijn internet eraf licht voor een uurtje ofzo, dat is ook niet echt leuk, maar goed. Verder prima hoor..
Your favorite asshole in AQ2 since '99
Mmore
is connecting
Posts: 17
Joined: Thu Aug 07, 2003 4:25 pm
Location: w_

Post by Mmore »

ok ontopic again... et ware mijn problemen weet je :?
AaaAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaAAaAAaaaa.... O, hoi =)
Dennus
joined the game
Posts: 39
Joined: Sun Jul 27, 2003 12:09 pm
Location: nl

Post by Dennus »

uhh? adsl geen probleem van HCCNet over binnen benelux ping 25-40 en der buiten 50-80



in dk en in UK heb ik ping 30-40 geen probleem
Post Reply