NL Public Server?

Forum for our beloved dutchies - dutch only!

Moderator: Den

DepthCharge
joined the game
Posts: 32
Joined: Thu Jul 31, 2003 6:17 pm
Location: nl

Post by DepthCharge »

ik wil er wel op spelen.. :)

is toch beter een stabiele NL server, denk ik. Dan moeten we er ook op gaan spelen.
Kurupt
:I
Posts: 873
Joined: Fri Jul 25, 2003 9:08 am
Location: nl

Post by Kurupt »

Dat dacht men ook toen we die game-server.nl servers hadden. En daarvoor nog de Nm3 server. Je krijgt ze toch nooit vol, veels te weinig Nederlandse spelers die nog active genoeg zijn. Als ze willen spelen zoeken ze wel een volle server op, wat waarschijnlijk Jolt, DA of Boomtown is ofzo.
Deimos

Post by Deimos »

Daar heeft kurupt erg gelijk in :), maar het is heel simpel, wordt ie niet gebruikt haal ik hem down, maakt niets uit :) Ik doe het niet omdat ik er beter van wordt ofzo ;) gewoon omdat er toch wel mensen zijn die het willen. Dus dan moet er wel op gespeeld worden.
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

:sleep:
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Hirchart
blew itself up
Posts: 361
Joined: Wed Aug 13, 2003 6:42 am
In-game Name: Hirchart
Location: Nijmegen, Netherlands
Location: NL

Post by Hirchart »

ik ga er iig wel spelen :)
Your favorite asshole in AQ2 since '99
Blizzeh

Post by Blizzeh »

tof hoor, hoewel een nl server weinig zin heeft

de meeste mensen hebben toch overal lage ping, dat maakt zo'n nl server overbodig, zoals er al gezegd werd, er zijn te weinig nl mensen

dan krijg je een nl server met gozers zoals hawaii, hirchart en morti die dagelijk daar bezig zijn omdat ze verder overal gebanned zijn.



gezellig :hop:
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

Bannen we ze daar toch ook!



:sleep:
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
Da^JuaN
was picked off
Posts: 1163
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:30 pm
Location: nl
Contact:

Post by Da^JuaN »

Je kan t sowieso als homeserver gebruiken voor nl team, tijdens nc.. als die ooit komt ;)
Image
Hirchart
blew itself up
Posts: 361
Joined: Wed Aug 13, 2003 6:42 am
In-game Name: Hirchart
Location: Nijmegen, Netherlands
Location: NL

Post by Hirchart »

Blizzeh wrote:tof hoor, hoewel een nl server weinig zin heeft

de meeste mensen hebben toch overal lage ping, dat maakt zo'n nl server overbodig, zoals er al gezegd werd, er zijn te weinig nl mensen

dan krijg je een nl server met gozers zoals hawaii, hirchart en morti die dagelijk daar bezig zijn omdat ze verder overal gebanned zijn.



gezellig :hop:
wat een nutteloze post zeg, ik ben nauwelijks ergens gebanned, alleen op DA main en jolt, verder kan ik overal op. Morti en hawaii, volgens mij spelen die ventjes helemaal niet meer, die hawaii is helemaal addicted aan zijn halo volgens mij, en morti, cheats of niet, die own je toch wel, en iedereen heeft overal lage ping, en daar gaat het mij juist niet om, niet om de ping, maar gewoon om de unity, gezellig met dutchies onder elkaar spelen, niet iedereen op een andere server, en telkes in 't engels ofzo moeten brabbelen, gewoon lekker oud hollands! :) ik speel liever met allemaal dutchies dan met allemaal denen, gewoon omdat ik dat "gezellig" vind of "leuker", hoe je dat wilt omschrijven ofzo..
Your favorite asshole in AQ2 since '99
Hirchart
blew itself up
Posts: 361
Joined: Wed Aug 13, 2003 6:42 am
In-game Name: Hirchart
Location: Nijmegen, Netherlands
Location: NL

Post by Hirchart »

gewoon meer onderlinge sfeer, ofzoiets :)
Your favorite asshole in AQ2 since '99
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

wat een nutteloze post zeg, ik ben nauwelijks ergens gebanned, alleen op DA main en jolt, verder kan ik overal op.


DA en jolt zijn een van de beste / meest gespeelde servers in europa?
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
Da^JuaN
was picked off
Posts: 1163
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:30 pm
Location: nl
Contact:

Post by Da^JuaN »

mja :)



ik kijk altijd eerst of iemand op DA speelt, dan gaak daarheen, of de map ligt me niet.. anders jolt en dan kijk ik es een keer verder, maar er speelt altijd wel iemand op beide servers eigenlijk ;)



ennuh Hirchart, je bent op DA en jolt gebanned omdat je ban gesaved is in q2admin banlist ofzo, kweenie pcies hoe dat heet ;) en ik kan bijv. met rcon dat niet unbannen..
Image
Hirchart
blew itself up
Posts: 361
Joined: Wed Aug 13, 2003 6:42 am
In-game Name: Hirchart
Location: Nijmegen, Netherlands
Location: NL

Post by Hirchart »

Den wrote:
wat een nutteloze post zeg, ik ben nauwelijks ergens gebanned, alleen op DA main en jolt, verder kan ik overal op.


DA en jolt zijn een van de beste / meest gespeelde servers in europa?
haha, op ASE is er bijna nooit iemand, TnX, edome enzo, edome is dan voornaamlijk CW, maar TnX is zeker meest gespeeld, altijd wel iemand, maar 't is erg slecht gesteld met cheaters.. en jolt speelde ik sowieso nooit, ik heb het niet zo op UK spelers, de meeste vinden zichzelf nogal veel voorstellen ( denk aan clown, seven bijv. ) maar er zijn ook prima mensen bij als goldblade, dave, fliplor enzo..
Your favorite asshole in AQ2 since '99
Hirchart
blew itself up
Posts: 361
Joined: Wed Aug 13, 2003 6:42 am
In-game Name: Hirchart
Location: Nijmegen, Netherlands
Location: NL

Post by Hirchart »

maar goed, even duidelijk, wie lijkt het leuk of niet ?
Your favorite asshole in AQ2 since '99
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

hah

als IEMAND zichzelf goed vind is t fliplor wel



die gast is 12 ofzo?

maar bij nader inzien... hirchart is ook niet veel ouder :)
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Post Reply