Capsones
Moderator: Den
Capsones
Denk ik ff relax te kunnen kweken verandert ene OMG zijn naam in Morti, gelukkig viel het nog allemaal mee, maar dan komt er opeens een persoon die "Morti's" 2e nickname gebruikt. Jammer genoeg is de log niet groot genoeg :/ dus staat dat deel er niet meer in, maar ik zal de situatie beschrijven.
Morti spammed dat dit persoon genaamd "Elitez" gekicked moet worden omdat deze zogenaamd nicklamed, dit zou komen omdat hij zou "ownen" (ik moet er bij zeggen hij stond boven aan ).
Ok ok allemaal leuk en aardig maar dit bewijst maar weer eens hoe n00b ie wel neit is. Het gaat er ook om, volgens mij dan tenminste, dat je respect krijgt van andere en das niet alleen als je goed bent. Je moet ook wel een beetje aardig zijn.
Ik moest dit gewoon even kwijt.
Morti spammed dat dit persoon genaamd "Elitez" gekicked moet worden omdat deze zogenaamd nicklamed, dit zou komen omdat hij zou "ownen" (ik moet er bij zeggen hij stond boven aan ).
Ok ok allemaal leuk en aardig maar dit bewijst maar weer eens hoe n00b ie wel neit is. Het gaat er ook om, volgens mij dan tenminste, dat je respect krijgt van andere en das niet alleen als je goed bent. Je moet ook wel een beetje aardig zijn.
Ik moest dit gewoon even kwijt.
Maar ja omdat reps zo boos was op mijn post :/
Elitez is ook echt z'n naam dat elke noob niet zal bedenken ofzo.
z'n server waar je je moet registreren zijn wel leuk maar i agree dat morti een total n00b is
Elitez is ook echt z'n naam dat elke noob niet zal bedenken ofzo.
z'n server waar je je moet registreren zijn wel leuk maar i agree dat morti een total n00b is
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know