Oke Den jij vraagt om een eerlijke reactie met advies en dingen die ik liever verandert zie, ok
punt 1: Op dit moment heb ik het gevoel dat het vriendjespolitiek is, lijkt elk jaar wel hetzelfde team... (daarom iemand van buitenaf die een andere kijk op de dingen heeft)
punt 2: Een Vote lijkt mij nog steeds het beste, denk ik als er van ieder persoon 1 vote mogelijk is(ofcos). En als er dus niet mee geknoeid wordt.
En dan zoveel mogelijk reacties zien te krijgen van de nederlandse spelers (wat denk ik via dit forum wel gaat lukken)
punt 3: Ik moet eerlijk bekennen dat op dit moment er goede spelers in het nl team zitten, maar zoals Den als terecht zei moet er nieuw bloed bij. (Ook hier bedoel ik niet meteen dat ik erbij moet, votes moeten het uitwijzen).
punt 4: Ook al wordt er gevote denk ik tog dat er nog wel soort en met trials nodig zijn, waar dan zoveel mogelijk mensen bij zijn om zoveel mogelijk reacties van trug te krijgen. (zo kan een verkeerde vote altijd nog worden herstelt). Advies, er kan natuurlijk een demo gemaakt worden die dan hiero ergens op het forum gepost wordt. De meer reacties de beter denk ik.
punt 5: Ook vind ik dat er meer informatie moet komen over mensen die in het NL-team zitten en hoe ze dan wel niet gespeeld hebben. Misschien ligt dit weer aan mij maar ik weet er eigenlijk nix van hoe het team gespeeld heeft tegen andere landen.
Dit waren de tips/adviezen waar ik nu zo ff op kon komen. Hopelijk verandert er iets of vertellen jullie dat mijn kijk verkeerd is, met de goede argumenten ofcos.
Den goede post
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.