Wat gaat er nu gebeuren met NL-Team??
Moderator: Den
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
nogmaals , tis gewoon bullshit allemaal om nog nieuwe votes te doen enzo
als het aan mij lag is dit het team en blijft dit het niet , niet alleen omdat ik denk dat dit de mensen zijn die erin thuishoren, er komt ook nog eens bij dat het 4on4 matches zijn en dat 2 wissel dus genoeg is.
als het aan mij lag is dit het team en blijft dit het niet , niet alleen omdat ik denk dat dit de mensen zijn die erin thuishoren, er komt ook nog eens bij dat het 4on4 matches zijn en dat 2 wissel dus genoeg is.
ich bin das kopf o/
ik vind dat t zo moet blijven.
De vote was al de zoveelste poging om t eerlijk te maken
Er komt prolly weer t zelfde uit, en daarna gaan ze weer zeuren dat er TOG maar een onpartijdig iemand t team moet maken en blablablablablablablabla. enz enz enz enz.
Team is prima zo
De vote was al de zoveelste poging om t eerlijk te maken
Er komt prolly weer t zelfde uit, en daarna gaan ze weer zeuren dat er TOG maar een onpartijdig iemand t team moet maken en blablablablablablablabla. enz enz enz enz.
Team is prima zo
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.
siete tutti dei gay figli di puttana
grappig trouwens dat we in een andere topic na 7 pagina's met ruzie eindelijik weer samen door een deur komen en dan stapt onze grote admin op(die normaal alles delete, zowel redelijk als onredelijk) om een nieuwe topic te openen om het gezeur maar weer wat aandacht te geven
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.
Maakt mij allemaal niets meer uit. Ga maar een vote maken en kijk op welke 6 er het meest gestemd wordt. Ik heb trouwens gevote op het zo laten van het team, maar als de rest van Nederland het daar niet mee eens is, wie ben ik... Lijkt me trouwens wel handig om van te voren af te spreken dat er maar 6 in komen. De wars in die league zijn 4on4. De enigste manier om nog een klein kansje te maken is om minstens een een vast team te hebben, zodat je iig aan elkaar kan wennen. Zeker omdat er nu zoveel veranderingen in het team komt (mensen die nog nooit met elkaar hebben gespeeld) volgens jullie....
*hali*
oh wou nog ff zeggen dat ik ooit heb voorgestelt lo-wang een kans te geven in team nl
Daarmee wouk ff aangeven dat:
1) niet uitmaakt welke clan je zit
2) geen vriendjes politiek is
3) er erg wel goed met iedereen rekening gehouden word
Daarmee wouk ff aangeven dat:
1) niet uitmaakt welke clan je zit
2) geen vriendjes politiek is
3) er erg wel goed met iedereen rekening gehouden word