nl tourney??
Moderator: Den
nl tourney??
AQ2 in Nederland is eigenlijk best wel dood. Er is geen 1 Nederlandse public meer die echt gebruikt wordt en er zijn bijna geen clans meer die alleen maar Nederlandse members hebben, terwijl er nog best wel veel Nederlandse spelers zijn volgens mij. Zou het niet es een idee zijn om een nl league of cup of wat dan ook te organiseren, misschien dat AQ dan toch wat langer blijft leven in nl.
Wat voor iets het dan zou moeten zijn, geen idee. Kan bijvoorbeeld iets ala DAQL zijn, waar een clan bijvoorbeeld minimaal 2 nederlandse spelers moet hebben, of iets zoals die NL team trials waar je gewoon een team van 3 of 4 spelers moet vormen, of zoals die city league die SoL ooit probeerde te regelen, of iets anders...
Het is maar een idee, zeg het maar
[EDIT: Ik moest er van Den een poll bij doen ]
Wat voor iets het dan zou moeten zijn, geen idee. Kan bijvoorbeeld iets ala DAQL zijn, waar een clan bijvoorbeeld minimaal 2 nederlandse spelers moet hebben, of iets zoals die NL team trials waar je gewoon een team van 3 of 4 spelers moet vormen, of zoals die city league die SoL ooit probeerde te regelen, of iets anders...
Het is maar een idee, zeg het maar
[EDIT: Ik moest er van Den een poll bij doen ]
Last edited by Kurupt on Tue Aug 19, 2003 3:39 pm, edited 1 time in total.
*hali*
koel id wel opzich.. xat opzich te denken aan zoiets als die #aq2.cup wat afgelopen zondag was dan.. alleen dan met nl spelers.. gwoon mixed teams.. aangezien er idd niet zo veel spelers meer zijn.. kun je ut beste gwoon 3v3 denk ik.. 2v2 is net 1 te weinig vinK.. n voor 4v4 heb je geen genoeg mensen.. tis een idee
Mensen met andere / betere ideeen?
EENSDa^JuaN wrote:koel id wel opzich.. xat opzich te denken aan zoiets als die #aq2.cup wat afgelopen zondag was dan.. alleen dan met nl spelers.. gwoon mixed teams.. aangezien er idd niet zo veel spelers meer zijn.. kun je ut beste gwoon 3v3 denk ik.. 2v2 is net 1 te weinig vinK.. n voor 4v4 heb je geen genoeg mensen.. tis een idee
eenb eetje 3on3 doen met gemixte spelers en dan op een dag zoiets doen ja klinkt wel geinig
nie zo populair dennus jij speelt misschien nog wel meer als ik!
tiz gewoon een smoesje voor hoe slecht je speelt
maar ik vind een 4vs4tje of 3vs3tje wel een keer gezelg op zijn tijd, gewoon lekker ouderwets opelkaar schieten.
maakt me trouwens ook nie uit wat het wordt, als er maar weer meer gespeeld wordt.
tiz gewoon een smoesje voor hoe slecht je speelt
maar ik vind een 4vs4tje of 3vs3tje wel een keer gezelg op zijn tijd, gewoon lekker ouderwets opelkaar schieten.
maakt me trouwens ook nie uit wat het wordt, als er maar weer meer gespeeld wordt.
action.gelrevision.nl