Stingert is veel te lief Hij drinkt in ieder geval Grolsch.
Misschien wel leuk om zoiets te organiseren jah... Maar dan wel iedere zondag een nieuwe league met nieuwe teams en nieuwe start. Gedurende de week kun je je inschrijven en op zaterdag (of zondag) worden teams random gemaakt en knallen maar!
Ik ben trouwens ook voor 4 mensen per team. Genoeg mensen en dan blijft het aantal teams toch nog beperkt. Je kunt een league nooit goed laten verlopen als je 15 teams hebt. Zowieso is een 2on2 niet echt een match vind ik.
Last edited by EraSer^ on Wed Aug 20, 2003 1:56 pm, edited 1 time in total.
Ja vond 8 teams van 3 ook wel leuk als het alleen voor Nederlanders is. En hoe wou je dat random doen dan? Gewoon iedereen voor zich inschrijven en dan gewoon alle namen door elkaar mixen? Ik zou ook wel eens zelf willen uitkiezen met wie ik samen speel
Kurupt wrote:Ja vond 8 teams van 3 ook wel leuk als het alleen voor Nederlanders is. En hoe wou je dat random doen dan? Gewoon iedereen voor zich inschrijven en dan gewoon alle namen door elkaar mixen? Ik zou ook wel eens zelf willen uitkiezen met wie ik samen speel
Maar dan krijg je weer dat alle goeie bij elkaar gaan en dat er mensen overblijven. Is het niet leuk om juist te gaan mixen dat er ook nog een beetje spanning is in de league Als de teams een tijdje van tevoren bekend gemaakt worden, kan een team met elkaar overleggen over de map en eventuele tactics en andere zaken.