Ideetjes voor volgende toernooi
Moderator: Den
Ideetjes voor volgende toernooi
ik had het al beetje in andere post gepost maar jah this is gewoon ff om te kijken of er intresse is.
Idee:
3on3 met alleen maar old school maps, 't oude gelre gevoel beetje terug te krijgen. geen gelame geen gecamp. als je toch doet word je gekicked en mag je volgende toernooi niet mee doen. hou 't leuk n vriendelijk.
Maps:
kumanru, ruins2, asylum, police, agression, bxtrain2, blockwar, chriscity3, colt, cracked, locknload, midtown, midtownx, p1_lightbeam, rhstation, subway2, teamdepo, winter, teacher, agression, armyterr.
Teams
zelfgemaakte teams? of gewoon random teams
Idee:
3on3 met alleen maar old school maps, 't oude gelre gevoel beetje terug te krijgen. geen gelame geen gecamp. als je toch doet word je gekicked en mag je volgende toernooi niet mee doen. hou 't leuk n vriendelijk.
Maps:
kumanru, ruins2, asylum, police, agression, bxtrain2, blockwar, chriscity3, colt, cracked, locknload, midtown, midtownx, p1_lightbeam, rhstation, subway2, teamdepo, winter, teacher, agression, armyterr.
Teams
zelfgemaakte teams? of gewoon random teams
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Hawaii wrote:Da^JuaN wrote:zei je vorige x ook, met al je vriendjes.. n wie kwamen er niet?
Haha nee hoor.. ik zei : ik kan niet want ik ga naar een lan... dus stil nou maar
woops, helemaal vergete van dat toernooi, ik was toen ook naar lan maar btw, was nog geen datum toen ik upsignde... 1 of andere Den kwam aan en vroeg ofk meedeed toen zei ik Ja... maar ik had het niet tege hem
AaaAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaAAaAAaaaa.... O, hoi =)