Wat ik alleen niet snap en dat is niet lullig bedoeld voor Zardox, maar veel mensen zetten Zardox erbij, terwijl die jongen meer geinteresseerd is in counter-strike dan in aq2. Hij speelt haast nooit meer aq2.
HIj kan et zeker wel ja, maar zoek maar iemand anders die ze plaats kan vervangen?? SNipers hebbe we dan al en dan hebbe we ook nog een team vol met m4 ook Kweet verder niemand anders die met m4 zijn plaats in kan nemen
kurupt, overlord, den (deze 3 spreken voor zich) & lo-wang (misschien is dit een gewaagde keuze, omdat hij niet goed overweg kan met meerdere mensen uit dit circuitje, maar als hij zich niet laat afleiden kan hij zeker dit nl team van dienst zijn, mede dankzij zijn goeie ping). subs: Dani, (aangezien hij nog met connex problemen zit, verbeter me als ik het fout heb, dan is hij basisspeler) alistair (aangezien hij niet waar maakt het niveau dat hij op .nl en .dk servers haalt ook op finse servers te bereiken).
however, ik kan waarschijnlijk toch niet meedoen, omdat me bios van me computer naar de klote was, en geen backup van AQ2 heb, heb ik dus geen AQ2... dus ik kan waarschijnlijk niet eens meedoen