NATIONS CUP 2008, TEAM SWEDEN!

The general catch-all forum for Action Quake2 related discussions.

Moderator: Moderators

TotteN
sank like a rock
Posts: 108
Joined: Sun Jan 18, 2004 3:56 pm
In-game Name: TotteN
Location: Dalarna@Sweden
Operating System: win 7
Memory: 8GB
Hard drive: 3TB
Graphics card: ATI HD 7000
Monitor: 2
Mouse: Logitech G500
Keyboard: Microsoft Sidewinder
Location: Sweden
Contact:

Post by TotteN »

skmz wrote: Well, I haven't asked to be picked, well have I? Atm I don't play aq.
i havent asked to be picked either have i ?
skmz wrote: Nothing that comes from you would'nt surprise anyone anymore. Stop asslicking people, you are embarassing.
Are you still mad because u wanted to be my friend on catch ( or wherever it was) and i dident remember you ? :( im sorry about that, you told me we where friends once and all that, hahah :).. i
skmz wrote: We want active and good people, not someone that just "came back
skmz wrote: bail, I know someone, but he hasn't been online yet, waiting..
i realy love this :) ^^

and the last bit
skmz wrote: so there will be more options, thanks god.
u know i never ment eX to be the only option for people, thats why i started this post..
and that thank god thing? do you realy think he is that bad? or do you just realy hate me for not wanna be your friend... hah
SheMale wrote:My vote goes for Sav (v3 sav / aG's), he's active, one of the best m4's imo etc.

sav has officially announced and agreed, so gogo
SEE :) this is why i started the post.. good choice :)
Last edited by TotteN on Thu Jan 17, 2008 5:35 pm, edited 1 time in total.
alla smälter till honung för papp,charmörenas konung strandens romeo.stringtrosorna landar i sanden när totte springer på stranden playans don juan
bail
should have used a smaller gun
Posts: 379
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:35 pm
Location: se

Post by bail »

To make this more fair ill sign up as potential captain aswell, Honestly if eX is the captain he prolly picks a j team and if savior is the captain he prolly pick his followers the v3 guys.
That is my reason to sign up, Im not the best swedish player prolly not the most active but im active enough to write this.
And with more candidates the more interesting the voting will be.
bail{UNi}
skmz
didn't throw its grenade far enough
Posts: 324
Joined: Thu Mar 03, 2005 4:59 pm
Location: se

Post by skmz »

bail wrote:To make this more fair ill sign up as potential captain aswell, Honestly if eX is the captain he prolly picks a j team and if savior is the captain he prolly pick his followers the v3 guys.
That is my reason to sign up, Im not the best swedish player prolly not the most active but im active enough to write this.
And with more candidates the more interesting the voting will be.
Wouldn't you then pick your followers from Uni? :) You get my point. Hopefully there will be some rules about how many you pick from your own clan. As far as I know, there are no official rules about that yet?

But it's good, sign yourself up, more candidates, more funny. :-)
PENSIONERAD cat
#AMF @ IRLNet - AMFpension.se[/b]
Image
TotteN
sank like a rock
Posts: 108
Joined: Sun Jan 18, 2004 3:56 pm
In-game Name: TotteN
Location: Dalarna@Sweden
Operating System: win 7
Memory: 8GB
Hard drive: 3TB
Graphics card: ATI HD 7000
Monitor: 2
Mouse: Logitech G500
Keyboard: Microsoft Sidewinder
Location: Sweden
Contact:

Post by TotteN »

skmz, kom hit då din lilla tönt :) eller ska du börja gråta som när jag inte komihåg dig? o du desperat försökte få kontakt och jag bad dig hålla käften?
det måste ha tagit på dig:) för du gilalr ju tydligen inte mig:)... själv är jag mer likgiltig mot dig, tycker varken eller.. jag reser ganska mkt, så bara o säga vart du bor så kommer jag förbi så kan vi ta en öl eller nått ;) då kan du få känna hur det skulle kännas o ha en riktig kompis :).. låter det bra? blir du glad nu? :) hoppas verkligen det.. *hoppas* *hoppas*

du får inte bo söder om sthlm (om du inte bor runt gbg trakten) annars kan ja nog kika förbi :)..


nice bail :) initiative..:)
alla smälter till honung för papp,charmörenas konung strandens romeo.stringtrosorna landar i sanden när totte springer på stranden playans don juan
skmz
didn't throw its grenade far enough
Posts: 324
Joined: Thu Mar 03, 2005 4:59 pm
Location: se

Post by skmz »

TotteN wrote:skmz, kom hit då din lilla tönt :) eller ska du börja gråta som när jag inte komihåg dig? o du desperat försökte få kontakt och jag bad dig hålla käften?
det måste ha tagit på dig:) för du gilalr ju tydligen inte mig:)... själv är jag mer likgiltig mot dig, tycker varken eller.. jag reser ganska mkt, så bara o säga vart du bor så kommer jag förbi så kan vi ta en öl eller nått ;) då kan du få känna hur det skulle kännas o ha en riktig kompis :).. låter det bra? blir du glad nu? :) hoppas verkligen det.. *hoppas* *hoppas*

du får inte bo söder om sthlm (om du inte bor runt gbg trakten) annars kan ja nog kika förbi :)..


nice bail :) initiative..:)
Hürru, sabba inte vår internet-kärlek nu. Den började så bra.. Ser ju faktiskt ut som det var du som brydde dig, ang. public chatten å inte jag? :P Eftersom du drar upp det ett flertal gånger.

Är du 08'a kan du lika gärna lägga dig under stenen igen. Jag dricker inte piss. Får bli drinkar, tequila å annat isf om din söta lilla mage pallar? :>

Vart försvann alla svordomar? :/ Tycker du om mig nu? :<
PENSIONERAD cat
#AMF @ IRLNet - AMFpension.se[/b]
Image
bail
should have used a smaller gun
Posts: 379
Joined: Sun Aug 29, 2004 1:35 pm
Location: se

Post by bail »

skmz wrote:Wouldn't you then pick your followers from Uni? :) You get my point. Hopefully there will be some rules about how many you pick from your own clan. As far as I know, there are no official rules about that yet?

But it's good, sign yourself up, more candidates, more funny. :-)
yeah i kinda counted on a rule like that, i think a 2player limit is enough.
bail{UNi}
TotteN
sank like a rock
Posts: 108
Joined: Sun Jan 18, 2004 3:56 pm
In-game Name: TotteN
Location: Dalarna@Sweden
Operating System: win 7
Memory: 8GB
Hard drive: 3TB
Graphics card: ATI HD 7000
Monitor: 2
Mouse: Logitech G500
Keyboard: Microsoft Sidewinder
Location: Sweden
Contact:

Post by TotteN »

skmz wrote: Är du 08'a kan du lika gärna lägga dig under stenen igen. Jag dricker inte piss. Får bli drinkar, tequila å annat isf. :>

Vart försvann alla svordomar? :/ Tycker du om mig nu? :<
är dalmas. k tequila..

vart har jag använt mig av någon svordom? du som bad mig gå o hänga migsjälv? du som började med att håna killen som jag nominerade ? :\..

sorry skmz, fortf ingenting varken kärlek eller hat
alla smälter till honung för papp,charmörenas konung strandens romeo.stringtrosorna landar i sanden när totte springer på stranden playans don juan
skmz
didn't throw its grenade far enough
Posts: 324
Joined: Thu Mar 03, 2005 4:59 pm
Location: se

Post by skmz »

TotteN wrote:
skmz wrote: Är du 08'a kan du lika gärna lägga dig under stenen igen. Jag dricker inte piss. Får bli drinkar, tequila å annat isf. :>

Vart försvann alla svordomar? :/ Tycker du om mig nu? :<
är dalmas. k tequila..

vart har jag använt mig av någon svordom? du som bad mig gå o hänga migsjälv? du som började med att håna killen som jag nominerade ? :\..

sorry skmz, fortf ingenting varken kärlek eller hat
Dalmas? Svenska, tack! :< Tequila it is.

Hänga sig, är det en svordom? Mmjaha, det var nytt. Näh, tänkte på något.. inte nu, tidigare. Jag hånar ingen? Är bara trött på att vissa är för överskattade. Scenen behöver lite nytt blod. Inte någon bara för den är känd för något, utan någon ny som förtjänar lite rampljus. Förstår du vad jag menar?

Så du hatar mig inte å du älskar mig. Upprörande.. jag blir ju ledsen. =/
PENSIONERAD cat
#AMF @ IRLNet - AMFpension.se[/b]
Image
TotteN
sank like a rock
Posts: 108
Joined: Sun Jan 18, 2004 3:56 pm
In-game Name: TotteN
Location: Dalarna@Sweden
Operating System: win 7
Memory: 8GB
Hard drive: 3TB
Graphics card: ATI HD 7000
Monitor: 2
Mouse: Logitech G500
Keyboard: Microsoft Sidewinder
Location: Sweden
Contact:

Post by TotteN »

skmz wrote: Är bara trött på att vissa är för överskattade. Scenen behöver lite nytt blod. Inte någon bara för den är känd för något, utan någon ny som förtjänar lite rampljus. Förstår du vad jag menar?

Så du hatar mig inte å du älskar mig. Upprörande.. jag blir ju ledsen. =/
ja men om zonic fortf hade spelat hade han vart en bra kapten imo. ser gärna en snubbe som jag vet kan organisera mm..
thats it.. aldrig vart ute efter bara en snubbe.. och ärligt nu när vi tänker tillbaka på allt :) hade det inte vart lättare att bara skriva vem du nu än ville ha som kapten o inte hacka på mitt val ?

;).. så nu orkar jag itne förstöra den här posten nå mer, hoppas att du känner likadant :)..

o alla andra :) rösta eller nominera någon :)

so far:

eX 1, bail1, sav 4
alla smälter till honung för papp,charmörenas konung strandens romeo.stringtrosorna landar i sanden när totte springer på stranden playans don juan
skmz
didn't throw its grenade far enough
Posts: 324
Joined: Thu Mar 03, 2005 4:59 pm
Location: se

Post by skmz »

TotteN wrote:
skmz wrote: Är bara trött på att vissa är för överskattade. Scenen behöver lite nytt blod. Inte någon bara för den är känd för något, utan någon ny som förtjänar lite rampljus. Förstår du vad jag menar?

Så du hatar mig inte å du älskar mig. Upprörande.. jag blir ju ledsen. =/
ja men om zonic fortf hade spelat hade han vart en bra kapten imo. ser gärna en snubbe som jag vet kan organisera mm..
thats it.. aldrig vart ute efter bara en snubbe.. och ärligt nu när vi tänker tillbaka på allt :) hade det inte vart lättare att bara skriva vem du nu än ville ha som kapten o inte hacka på mitt val ?

;).. så nu orkar jag itne förstöra den här posten nå mer, hoppas att du känner likadant :)..

o alla andra :) rösta eller nominera någon :)

so far:

eX 1, bail1, sav 4

NEJ, kan inte ändra min image, vara trevlig är så tråkigt och omständigt.. nej, vi ska inte sabba posten mer, vi låter nibsen rösta. Hacka på folk är min specialitét.

EDIT: Du förresten.. adda en poll med de kaptener som ska röstas i din första post.. en tanke..
PENSIONERAD cat
#AMF @ IRLNet - AMFpension.se[/b]
Image
Titchy
joined the game
Posts: 43
Joined: Sat Aug 23, 2003 7:31 pm
Location: se

Post by Titchy »

oj ni kan skaffa er ett eget litet rum o hacka på varann så hade det vart skitfint, jag röstar på bailen, känns som det e lite tunt på aktiva seriösa svenska spelare nu för tiden, känner knappt till hälften, men bailen träffar man då o då på public mm, känns som han är med lite mer i svängen än eX just nu, och sav har jag aldrig pratat med riktigt. Ska vi ha något slutdatum för röstning o grejer eller hur ser det ut? Kanske dags o damma va den gamla .swe sidan på nätet, sjukt fin var den ju :D
Dum Spiro Spero
skmz
didn't throw its grenade far enough
Posts: 324
Joined: Thu Mar 03, 2005 4:59 pm
Location: se

Post by skmz »

Titchy: Varför ställer du inte upp själv? Du är aktiv å nib.
PENSIONERAD cat
#AMF @ IRLNet - AMFpension.se[/b]
Image
TotteN
sank like a rock
Posts: 108
Joined: Sun Jan 18, 2004 3:56 pm
In-game Name: TotteN
Location: Dalarna@Sweden
Operating System: win 7
Memory: 8GB
Hard drive: 3TB
Graphics card: ATI HD 7000
Monitor: 2
Mouse: Logitech G500
Keyboard: Microsoft Sidewinder
Location: Sweden
Contact:

Post by TotteN »

jodu tikkan det var en snygg sida.. försökte hitta den nu när jag läste ditt inlägg men den är borta :(.. den låg väl på z0r va?

sådär nu har jag addat en poll iaf.. vet inte om groover tänkte göra en hemsida eller nå liknande så det blir lite mer organiserat..

den här tråden ebbade ju ut i jag vet inte vad.. men börjar ju komma tillbaka dit den var avsedd..

iaf, känns lite fel o starta en poll nu oxå.. men kommer det några fler förslag så får vi göra om göra rätt helt enkelt..
alla smälter till honung för papp,charmörenas konung strandens romeo.stringtrosorna landar i sanden när totte springer på stranden playans don juan
skmz
didn't throw its grenade far enough
Posts: 324
Joined: Thu Mar 03, 2005 4:59 pm
Location: se

Post by skmz »

Det är nog chill, inte många som gett sin röst ännu, så kör på pollen, enligt mitt tycke.
PENSIONERAD cat
#AMF @ IRLNet - AMFpension.se[/b]
Image
Titchy
joined the game
Posts: 43
Joined: Sat Aug 23, 2003 7:31 pm
Location: se

Post by Titchy »

ne jobbar för mycket o e inget chefsmaterial oOo..
ser bättre ut nu ja, förutom att det typ har vart 4 pers som har kommenterat allting =D det svåra e ju att fixa en kapten, sen får han det jobbiga iof :P bara o låta pollen köra, men nu kan alla vota va? inte bara svenskar, känns ju lite fel det med...
Dum Spiro Spero
Post Reply