Aq2 Lan NL
Moderator: Den
-
- blew itself up
- In-game Name: Hirchart
ik zou prima met de trein kunnen komen, aangezien ik wel de jongste zou zijn verwacht ik wel dat jullie lief tegen mij zijn kweet niet hoe 't zit met me broer, volgens mij is hij al maandje of 2 geleden gestopt met kweken, maar goed. Verder zijn er wel wat locale spelers als grover, sepultura en patje ( is hij nog active ? )
Maar jullie vinden mij toch een stom jong, dus als jullie niet willen dat ik kom....
Maar jullie vinden mij toch een stom jong, dus als jullie niet willen dat ik kom....
Your favorite asshole in AQ2 since '99
Tjah, als we hieruit moeten gaan beslissen, dan is het natuurlijk niet echt haalbaar ... Er zijn er maar 4 die zeker weten gestemd hebben (tot nu toe dan).. 4 ik denk het wel, dus in totaliteit 8 mensen die denken wel te komen.
Als er nou 10 mensen zijn die zeker weten komen, dan gaat het door. Dus mocht je nog iemand weten die quaked, maar dit forum of wat dan ook niet kent, show him the way en laat hem voten.
Als er nou 10 mensen zijn die zeker weten komen, dan gaat het door. Dus mocht je nog iemand weten die quaked, maar dit forum of wat dan ook niet kent, show him the way en laat hem voten.
Hmmm... Ik zou best willen komen... maar dan moeten er wel mensen komen die ik ken...
Me aq2 is nu van me pc af ... maar ja... wie verleerd aq2 nou ?
1. Hangt er maar vanaf wie gaan
2. Zaandam
3. Moeder/Broer of een buurjung ?
4. Geen oto
5. Als het moet wil ik best helpen?
maareh... anders spellen zijn ook welkom?
Me aq2 is nu van me pc af ... maar ja... wie verleerd aq2 nou ?
1. Hangt er maar vanaf wie gaan
2. Zaandam
3. Moeder/Broer of een buurjung ?
4. Geen oto
5. Als het moet wil ik best helpen?
maareh... anders spellen zijn ook welkom?
Last edited by Crawler on Mon Nov 17, 2003 9:02 am, edited 1 time in total.
This is a block of text that can be added to posts you make. There is a 255 character limit
Ik denk dat ik wel kom....
1. Kheb er ongeveer 20 euro voor over
2. Zaandam
3. Mijn vader brengt me of ik rijd met 1 van me vrienden mee....
4. Kan niet :<
5. Ik wil best meehelpen met het organiseren van deze lan
Nog 1 ding......Kben eigenlijk ook niet van plan erg ver te gaan rijden ofzo.....Het moet niet bijv in maastricht zijn.....Utrecht vind ik wel max
1. Kheb er ongeveer 20 euro voor over
2. Zaandam
3. Mijn vader brengt me of ik rijd met 1 van me vrienden mee....
4. Kan niet :<
5. Ik wil best meehelpen met het organiseren van deze lan
Nog 1 ding......Kben eigenlijk ook niet van plan erg ver te gaan rijden ofzo.....Het moet niet bijv in maastricht zijn.....Utrecht vind ik wel max
Got n00bed ?
-
- blew itself up
- In-game Name: Hirchart
Van Ede-Wageningen naar Zaandam (89 km)
Treinprijzen 2e klas 1e klas
in ? vol tarief reductie vol tarief reductie Uitgebreide
prijsinformatie
Enkele reis 11,90 7,10 19,00 11,40
Retour 21,00 12,60 33,60 20,10
en ik weet vanaf het station ook nergens de weg uiteraard, nog nooit in zaandam geweest
Treinprijzen 2e klas 1e klas
in ? vol tarief reductie vol tarief reductie Uitgebreide
prijsinformatie
Enkele reis 11,90 7,10 19,00 11,40
Retour 21,00 12,60 33,60 20,10
en ik weet vanaf het station ook nergens de weg uiteraard, nog nooit in zaandam geweest
Your favorite asshole in AQ2 since '99
Ik heb miscchien gevote, maar dat is alleen omdat kur het had over mysterymans banlist
en als dani het al beschamend vindt om met zn 450 mhz en 8gig diskje te komen dan is het voor mij helemaal een lachertje met ook 450 mhz en 5gig..
1: ligt aan locatie, reiskosten etc.
2. Wageningen, bij Ede..
3. t busje van mama&papa (dani je kan weer meerijden hoor als je wilt:))
4. geen auto, ophalen kan wel denk ik, hebben ze eerder gedaan in barneveld
5. nah, zou denk ik niet erg van pas zijn, ben namelijk erg onhandig enzo!
en als dani het al beschamend vindt om met zn 450 mhz en 8gig diskje te komen dan is het voor mij helemaal een lachertje met ook 450 mhz en 5gig..
1: ligt aan locatie, reiskosten etc.
2. Wageningen, bij Ede..
3. t busje van mama&papa (dani je kan weer meerijden hoor als je wilt:))
4. geen auto, ophalen kan wel denk ik, hebben ze eerder gedaan in barneveld
5. nah, zou denk ik niet erg van pas zijn, ben namelijk erg onhandig enzo!
Deimos wrote:Tjah, als we hieruit moeten gaan beslissen, dan is het natuurlijk niet echt haalbaar ... Er zijn er maar 4 die zeker weten gestemd hebben (tot nu toe dan).. 4 ik denk het wel, dus in totaliteit 8 mensen die denken wel te komen.
begin eerst dan met het bedenken van een goede datum ??
daarna kijk je hoeveel mensen dan kunnen en bij dat aantal zoek je een goede locatie
of is dat te makkelijk bedacht?
action.gelrevision.nl