Kurupt wrote:perfectos, maakt mij niet uit wie er in zitten
hm, laat maar zitten dan, als JIJ dat zegt, 1 van de beste aq2 spelers hier in Nederland, dan is het een slechte zaak.
ik weet niet wat er gebeurd is dat je zo reageert, waarschijnlijk omdat het NL team allang bekend is, maar dat mensen er toch weer om gaan zeiken dat er nieuwe in moeten komen.
ik vroeg aan den een tijdje terug ook al op irc van: Het is toch wel duidelijk wie er in t NL team komen ? den was zeer verrast door mijn vraag en antwoorde spontaan met "? wat bedoel je, het is nog lang niet zeker?" maar waar wachten we op eigenlijk? op toestemming van de finnen ?
get real .. andere spelers zoals dajuan, reps, steck, zijn waarschijnlijk ook goed genoeg voor t NL team.. maar qua ervaring, en het met elkaar overweg kunnen tijdens een clanwar moet een must zijn, en dus steken daar kur, dani, den, andu, ali, overlord en soliduz wel zo'n beetje boven uit ?
en misschien is het wel leuk om wat "nieuwe" mensen in te brengen, maar als je er niet mee kan spelen in een team is het niet zo verstandig.
hoe kom je nou te weten dat je met iemand kan spelen in een team of niet, dat kan door dus cw's te spelen met de nieuwe spelers erbij, cw's regelen tegen bijv. het Duitse AQ2 team, of Deense etc.. en dan kun je op deze manier zien wie goed kunnen presteren op een bepaald gebied en op hoog niveau, als m4, sniper, etc etc
...