Wie in NL team?

Forum for our beloved dutchies - dutch only!

Moderator: Den

Steckz
plummets to its death
Posts: 59
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:46 am
Location: nl

Post by Steckz »

Vraag 1: Wie zouden dan diegene aanwijzen ?


het nazi regiem van speed


Vraag 2: Dan wordt het een soort en met regime waar Dani het over had, en dat is niet de bedoeling denk ik?



Als je het al op die manier wil doen, lijkt het me verstandig om dan wel iemand van buitenaf erbij te halen die een goede kijk op de dingen heeft. Nog ff als laatste bedoel ik dus niet hiermee dat IK dat moet worden :roll:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

De vote is een tijdje geleden al geweest



de sol mensen gingen het boycotten

(om welke reden is me nog steeds onduidelijk)



Toen speed de manager werd van het NL team kwamen er een paar veranderingen in het toen huidige team.

Zn grote vijand (ik) eruit omdat ik inactive was ( ik speelde toen nog EGT elke dag 24/7)

En natuurlijk moesten een maar uit zijn clan nm3 er in. Pioneer enzo die toen eigenlijk al niet eens meer speelden.



dat was toendertijd inderdaad dat je denkt van.. hier klopt iets niet helemaal :D
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

Den wrote:
waarom denk je dat de goeie quakers in c0wz zaten ^^
lol riiite.



maar reps :) ik zou liever ook dit team zien met aantal nieuwe spelers, oa blizzje, soli, stecks, reps. maar teveel ppl is ook niet goed. ik zou best willen ruilen met iemand, omdat ik nu niet echt optimaal kan spelen (muismatje etc).



En reps, stecks geef 's wat advies dan wat jullie veranderd willen zien :) en niet er omheen draaien, gewoon zeggen :) anders krijgen we nog meer van deze nutteloze post :)


Beetje overdrijven mag den maar hoeft toch echt neit zo veel :)



Maarre... misschien is het een idee als we aan niet-NLers vragen wat zei de beste NLers vinden? Dunno misschien een idee, maar ik heb nu het idee dat er een beetje (heel beetje) aan vriendjes politiek wordt gedaan
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

Den wrote:
waarom denk je dat de goeie quakers in c0wz zaten ^^
lol riiite.



explain ? :)
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

Er waren een aantal buitenlandse votes toen



o.a screwface (e-man) die vote: teamcaptain : DaNi

players: DaNi DaNi DaNi DaNi and DaNi



:)

mm heeft geen toevoeging tot dit gesprek maar vond t ff leuk :D
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

DaNi wrote:De vote is een tijdje geleden al geweest



de sol mensen gingen het boycotten

(om welke reden is me nog steeds onduidelijk)



Toen speed de manager werd van het NL team kwamen er een paar veranderingen in het toen huidige team.

Zn grote vijand (ik) eruit omdat ik inactive was ( ik speelde toen nog EGT elke dag 24/7)

En natuurlijk moesten een maar uit zijn clan nm3 er in. Pioneer enzo die toen eigenlijk al niet eens meer speelden.



dat was toendertijd inderdaad dat je denkt van.. hier klopt iets niet helemaal :D


Zie dit zal altijd een probleem zijn waar je niet om heen kan... er zullen altijd wel mensen TEGEN het NL-team zijn. Ook zul je altijd last houden van vriendjespolitiek degene die je kent spelen altijd beter dan onbekende.
gnaw-ol
is connecting
Posts: 19
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:35 am
Location: w_
Contact:

Post by gnaw-ol »

het aan niet-nl'ers vragen ? alsof je dan niet PRECIES het zelfde probleem krijgt ?
Stupidity is the basic building block of the universe.
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

daan poepie :D je kijkt teveel in 1 hokkie :D er zijn genoeg nl ppl die goed zijn.





Speeds team was goed :) en dat ie meer nm3ers er in deed.. dunno? nm3 had goeie spelers toen.



Reps: aan wie dan ??? de nlers zijn zeg maar in 2 groepen verdeeld. ze spelen op nl,uk,de of op dk,fi,no :)
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

Den wrote:daan poepie :D je kijkt teveel in 1 hokkie :D er zijn genoeg nl ppl die goed zijn.





Speeds team was goed :) en dat ie meer nm3ers er in deed.. dunno? nm3 had goeie spelers toen.



Reps: aan wie dan ??? de nlers zijn zeg maar in 2 groepen verdeeld. ze spelen op nl,uk,de of op dk,fi,no :)


Tsja, wist ik dat maar. Je zou kunnen beginnen bij captains van andere nationale teams? laat ze een top 3 opstellen van wie zij de beste vinden.
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

ok :) zal ik gaan doen
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
gnaw-ol
is connecting
Posts: 19
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:35 am
Location: w_
Contact:

Post by gnaw-ol »

Catpains van andere teams willen natuurlijk allemaal het beste NL-team.
Stupidity is the basic building block of the universe.
DaNi
is legless
Posts: 569
Joined: Sun Jul 27, 2003 1:27 am
Location: it
Contact:

Post by DaNi »

Den wrote:daan poepie :D je kijkt teveel in 1 hokkie :D er zijn genoeg nl ppl die goed zijn.





Speeds team was goed :) en dat ie meer nm3ers er in deed.. dunno? nm3 had goeie spelers toen.



Reps: aan wie dan ??? de nlers zijn zeg maar in 2 groepen verdeeld. ze spelen op nl,uk,de of op dk,fi,no :)


Ik kijk helemaal niet teveel in 1 hokkie.

Ik vind best een paar nl ppl best ok.

Maar ik blijf erbij dat het team dat er nu staat het beste is in mijn ogen.

niet meer niet minder.

En daarmee val ik stecks of repsaj of soliduz of mortie helemaal niet aan ofzo.



En need speeds team was niet goed.

Daar werd egt gekeken naar wie ie mocht en wie niet.

Tuurlijk zaten er wel goeie spelers tussen, maar ook mensen die er niet in hoorden en er puur inzaten omdat speed ze zo leuk vind/vond.

nm3 is overigens nooit een goeie clan geweest europa gewijs.
Enjoy without expectations, then you will have no disappointment. Pain is temporary...pride is forever.

siete tutti dei gay figli di puttana
Repsaj
as long as it's salty..
Posts: 661
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:44 am
Location: nl

Post by Repsaj »

gnaw-ol wrote:Catpains van andere teams willen natuurlijk allemaal het beste NL-team.
.... ok natuurlijk zeggen we ook dat het voor het NL-team is....
Den
something dur dur
Posts: 2616
Joined: Fri Jul 25, 2003 8:56 am
Location: nl
Contact:

Post by Den »

daan je mag morti wel aanvallen :D
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Image
Steckz
plummets to its death
Posts: 59
Joined: Sun Jul 27, 2003 5:46 am
Location: nl

Post by Steckz »

Oke Den jij vraagt om een eerlijke reactie met advies en dingen die ik liever verandert zie, ok 8)



punt 1: Op dit moment heb ik het gevoel dat het vriendjespolitiek is, lijkt elk jaar wel hetzelfde team... (daarom iemand van buitenaf die een andere kijk op de dingen heeft)



punt 2: Een Vote lijkt mij nog steeds het beste, denk ik als er van ieder persoon 1 vote mogelijk is(ofcos). En als er dus niet mee geknoeid wordt.

En dan zoveel mogelijk reacties zien te krijgen van de nederlandse spelers (wat denk ik via dit forum wel gaat lukken)



punt 3: Ik moet eerlijk bekennen dat op dit moment er goede spelers in het nl team zitten, maar zoals Den als terecht zei moet er nieuw bloed bij. (Ook hier bedoel ik niet meteen dat ik erbij moet, votes moeten het uitwijzen).



punt 4: Ook al wordt er gevote denk ik tog dat er nog wel soort en met trials nodig zijn, waar dan zoveel mogelijk mensen bij zijn om zoveel mogelijk reacties van trug te krijgen. (zo kan een verkeerde vote altijd nog worden herstelt). Advies, er kan natuurlijk een demo gemaakt worden die dan hiero ergens op het forum gepost wordt. De meer reacties de beter denk ik.



punt 5: Ook vind ik dat er meer informatie moet komen over mensen die in het NL-team zitten en hoe ze dan wel niet gespeeld hebben. Misschien ligt dit weer aan mij maar ik weet er eigenlijk nix van hoe het team gespeeld heeft tegen andere landen.



Dit waren de tips/adviezen waar ik nu zo ff op kon komen. Hopelijk verandert er iets of vertellen jullie dat mijn kijk verkeerd is, met de goede argumenten ofcos.



Den goede post :D
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
Post Reply