CHELLO
Moderator: Den
CHELLO
Chello, 24 uur per dag supersnel internetten voor een vast bedrag per maand....
Iemand die dit heeft? Ik heb ook chello, maar dus geen 24 uur per dag :@
Eerst ging het nog wel, cl_maxfps 150 en gewone ping, nu met cl_maxfps 55 in het weekend ping 400 en steeds ff ping 999 freeze, godverdomme irritant gewoon
IEMAND hier ook last van? =)
Iemand die dit heeft? Ik heb ook chello, maar dus geen 24 uur per dag :@
Eerst ging het nog wel, cl_maxfps 150 en gewone ping, nu met cl_maxfps 55 in het weekend ping 400 en steeds ff ping 999 freeze, godverdomme irritant gewoon
IEMAND hier ook last van? =)
AaaAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaAAaAAaaaa.... O, hoi =)
-
- joined the game
Kabel inet in Nederland begint beetje dicht te slippen. Providers nemen teveel abbonees, en hebben zelf te weinig bandbreedte. Als ik in een stad zou wonen dan zou ik voor *DSL kiezen, heb je teminste een stabiele *bandbreedte* snelheid. Als je in een dorpje woont kies dan gewoon kabel ofzo weinig ppl met kabel, dus lkker snel inetten.
Vroeger hadden we Gelrevision, was in het begin goed, maar naar paar maanden was het uber-brak
Vroeger hadden we Gelrevision, was in het begin goed, maar naar paar maanden was het uber-brak
Last edited by Den on Tue Nov 25, 2003 1:19 pm, edited 1 time in total.
There's a chopper coming in 3 days and there's a katana on top of the cafe and that's all you need to know
Da^JuaN wrote:Tijdens een zeer sterk potje aq2, viel mij dit op.. pure lag
weet je wel wat pl is nerd?? zal ik eens plaatje laten zien hoe netgraph 1 erbij mij uitziet.
Dan is dus die hele balk bijna rood... en dan schokt alles... vanmiddag op dat plaatje speelde ik met cl_maxfps 40... en daarom was me pingredelijk normaal maar nog steeds chokte het...
Mario pwns yo ass so dont fuck with this guy!!!
zucht, hallo meneer ik begrijp niet wat humor is en ben snel op me staart getrapt.
kap eerst es met dat direct uitschelden en dat nerd in elke zin plakken, vind je het gek dat je geen vrienden hebt?
maargoed, je zegt vanmiddag.. kijk es goed naar de tijd van het ss, niet echt vanmiddag..
gek ook trouwens, dat mmore zegt er geen last van te hebben en jij wel, frappant
kap eerst es met dat direct uitschelden en dat nerd in elke zin plakken, vind je het gek dat je geen vrienden hebt?
maargoed, je zegt vanmiddag.. kijk es goed naar de tijd van het ss, niet echt vanmiddag..
gek ook trouwens, dat mmore zegt er geen last van te hebben en jij wel, frappant