NL 3on3 Toernooi - 31 Augustus - Suggesties / Comments
Moderator: Den
NL 3on3 Toernooi - 31 Augustus - Suggesties / Comments
De eerste versie van het NL 3on3 Toernooi is inmiddels afgelopen. Team B die geheel verdiend het toernooi won. Het begon allemaal een beetje rommelig omdat er veel niet kwamen opdagen en omdat we even moesten wachten op de servers. Daarnaast bleek er een foutje te zitten in het speelschema *fluit fluit*, maar verder verliep het wel ok volgens mij. Dat spelers wel inschrijven, maar niet komen opdagen zal je altijd blijven houden als je een paar dagen voor het uiteindelijke toernooi moet inschrijven. Misschien kunnen we de volgende keer doen dat je bijvoorbeeld een uur van te voren je moet inschrijven, zoiets als ze in finland doen of zoals dat met die andere aq2cup is, turnaus stijl.
Of we doen gewoon allemaal met die cups mee en laten deze zitten...
Of we doen gewoon allemaal met die cups mee en laten deze zitten...
*hali*
wie zaten er eigenlijk in team b?
ik vond het een gezelge bijeenkomst met vele verschillende personen, en persoonlijkheden die het tot een succesvol fragfestijn hebben laten uitlopen
ik vond het een gezelge bijeenkomst met vele verschillende personen, en persoonlijkheden die het tot een succesvol fragfestijn hebben laten uitlopen
Last edited by stingert on Sun Aug 31, 2003 6:57 pm, edited 1 time in total.
action.gelrevision.nl
turnaus style : worden een paar captains gekozen ( hangt ervanaf hoeveel mensen eraan meedoen )
een halfuur voor het begint je naam als [0] of iets anders ervoor in het kanaal ervoor idlen ( #aq2.nl ? )
dan worden er dus captains gekozen en die mogen omstebeurt iemand kiezen die hun in hun team willen hebben.
aan de hand van hoeveel spelers er mee willen doen moet worden besloten hoeveel spelers er in 1 team en hoeveel teams er komen.
maar zelf denk ik dat er niet zo heel veel nederlanders meer zijn om veel spelers ervoor te hebben dus mischien zou het wel iets zijn als er max 1 of 2 buitelanders in 1 team mogen ( als die uberhaupt mee willen doen )
mischien wel een goed als genoeg mensen geintresseerd zijn
een halfuur voor het begint je naam als [0] of iets anders ervoor in het kanaal ervoor idlen ( #aq2.nl ? )
dan worden er dus captains gekozen en die mogen omstebeurt iemand kiezen die hun in hun team willen hebben.
aan de hand van hoeveel spelers er mee willen doen moet worden besloten hoeveel spelers er in 1 team en hoeveel teams er komen.
maar zelf denk ik dat er niet zo heel veel nederlanders meer zijn om veel spelers ervoor te hebben dus mischien zou het wel iets zijn als er max 1 of 2 buitelanders in 1 team mogen ( als die uberhaupt mee willen doen )
ich bin das kopf o/
ok de regels vind ik prima, maar ik hou het liever alleen bij dutchies, das wel zo leuk en gezelligOverii wrote:turnaus style : worden een paar captains gekozen ( hangt ervanaf hoeveel mensen eraan meedoen )
Misschien is het handig om een lijstje te maken met daarin de actieve NL AQ2 spelers van dit moment, en dan kunnen we daaruit zien of het mogelijk is om een ALL DUTCH AQ2 GRAND SLAM (or whatever t genoemd word) toernooi te maken ?
Want eerlijk gezegd weet ik niet precies wie er nou nog allemaal spelen en wie niet, sorry !
Want eerlijk gezegd weet ik niet precies wie er nou nog allemaal spelen en wie niet, sorry !