NL 3on3 Toernooi - 31 Augustus - Suggesties / Comments

Forum for our beloved dutchies - dutch only!

Moderator: Den

Post Reply
Kurupt
:I

NL 3on3 Toernooi - 31 Augustus - Suggesties / Comments

Post by Kurupt »

De eerste versie van het NL 3on3 Toernooi is inmiddels afgelopen. Team B die geheel verdiend het toernooi won. Het begon allemaal een beetje rommelig omdat er veel niet kwamen opdagen en omdat we even moesten wachten op de servers. Daarnaast bleek er een foutje te zitten in het speelschema *fluit fluit*, maar verder verliep het wel ok volgens mij. Dat spelers wel inschrijven, maar niet komen opdagen zal je altijd blijven houden als je een paar dagen voor het uiteindelijke toernooi moet inschrijven. Misschien kunnen we de volgende keer doen dat je bijvoorbeeld een uur van te voren je moet inschrijven, zoiets als ze in finland doen of zoals dat met die andere aq2cup is, turnaus stijl.

Of we doen gewoon allemaal met die cups mee en laten deze zitten...
*hali*
ZarDoX
Worst clanmate of 2005

Post by ZarDoX »

dat eerste lijkt me een goed idee... turnaus style voor nl'ers
stingert
hit the ground hard, real hard

Post by stingert »

wie zaten er eigenlijk in team b?

ik vond het een gezelge bijeenkomst met vele verschillende personen, en persoonlijkheden die het tot een succesvol fragfestijn hebben laten uitlopen
Last edited by stingert on Sun Aug 31, 2003 6:57 pm, edited 1 time in total.
action.gelrevision.nl
Kurupt

Post by Kurupt »

Weet niet precies, hoorde dat er een paar noobs in zaten die alleen maar zaten te campen! Vooral een ene.. sti?
*hali*
Repsaj
as long as it's salty..

Post by Repsaj »

Sure turnaus? style, joost mag het wetenwat dat is :P

maarre twas wel leuk vooral de random teams waren leuk, skills waren wel gelik verdeeld vond ik (ongeveer uiteraard).
Overii
sank like a rock

Post by Overii »

turnaus style : worden een paar captains gekozen ( hangt ervanaf hoeveel mensen eraan meedoen )

een halfuur voor het begint je naam als [0] of iets anders ervoor in het kanaal ervoor idlen ( #aq2.nl ? )

dan worden er dus captains gekozen en die mogen omstebeurt iemand kiezen die hun in hun team willen hebben.

aan de hand van hoeveel spelers er mee willen doen moet worden besloten hoeveel spelers er in 1 team en hoeveel teams er komen.

maar zelf denk ik dat er niet zo heel veel nederlanders meer zijn om veel spelers ervoor te hebben dus mischien zou het wel iets zijn als er max 1 of 2 buitelanders in 1 team mogen ( als die uberhaupt mee willen doen )

mischien wel een goed als genoeg mensen geintresseerd zijn
ich bin das kopf o/
Repsaj
as long as it's salty..

Post by Repsaj »

Overii wrote:turnaus style : worden een paar captains gekozen ( hangt ervanaf hoeveel mensen eraan meedoen )

een halfuur voor het begint je naam als [0] of iets anders ervoor in het kanaal ervoor idlen ( #aq2.nl ? )

dan worden er dus captains gekozen en die mogen omstebeurt iemand kiezen die hun in hun team willen hebben.

aan de hand van hoeveel spelers er mee willen doen moet worden besloten hoeveel spelers er in 1 team en hoeveel teams er komen.

maar zelf denk ik dat er niet zo heel veel nederlanders meer zijn om veel spelers ervoor te hebben dus mischien zou het wel iets zijn als er max 1 of 2 buitelanders in 1 team mogen ( als die uberhaupt mee willen doen )

mischien wel een goed als genoeg mensen geintresseerd zijn
ok de regels vind ik prima, maar ik hou het liever alleen bij dutchies, das wel zo leuk en gezellig :P
Overii
sank like a rock

Post by Overii »

das waar , maar hou er wel rekening mee dat er niet zo heel veel nederlandse aq2'ers zijn , en voor zo'n toernooi "turnaus style" heb je aardig wat mensen nodig
ich bin das kopf o/
Repsaj
as long as it's salty..

Post by Repsaj »

das ook weer waar, maar als je buitenlanders er bij haalt

krijg je weer gezeik van als die mag wil ik ook :P
Blizzeh

Post by Blizzeh »

Als jullie mogen, wil ik ook hoor !

tsk, als ik in Japan zit, gaan jullie opeens allemaal heel actief AQ2 spelen, gemeen wel :(
AliStaiR
plummets to its death

Post by AliStaiR »

Misschien zijn er net aan genoeg nlérs maar als je als team bijv 1 terkort komt of 2 teams komen 1 te kort dan mag je iemand uit buitenland vragen

Maarja moet ik niet gaan zeike over ping 50 eh want dan kunne ze natuurlijk niet spele :p
Gekkehuis !
Blizzeh

Post by Blizzeh »

Misschien is het handig om een lijstje te maken met daarin de actieve NL AQ2 spelers van dit moment, en dan kunnen we daaruit zien of het mogelijk is om een ALL DUTCH AQ2 GRAND SLAM (or whatever t genoemd word) toernooi te maken ? :)

Want eerlijk gezegd weet ik niet precies wie er nou nog allemaal spelen en wie niet, sorry ! :oops:
Repsaj
as long as it's salty..

Post by Repsaj »

hm is neit alleen handig lijkt me ook wel leuk :).
Kurupt

Post by Kurupt »

Ga je gang, maak maar een topic ;)
*hali*
Post Reply